המחירים של iPhone XR בישראל נחשפים, יושק ב-1.11

iPhone Xr (תמונה: Apple) iPhone Xr (תמונה: Apple)

היום (ה’, 18.10) נפתחה המכירה הרשמית של שני דגמי הדגל של אפל לשנה הקרובה, הם iPhone XS ו-iPhone XS Max (ראו טבלת המחירים כאן), כאשר הדגם הבא הצפוי להגיע למדפים בישראל הינו iPhone XR, הזול מבין הסמארטפונים החדשים של החברה.

על פי מידע רשמי שנמסר מטעם רשת iStore, משווקת רשמית של מוצרי Apple בישראל, מכשיר ה-iPhone XR יחל להימכר בישראל ב-1 בנובמבר, יום חמישי, כאשר המכירה המוקדמת תיפתח כשבוע קודם לכן, ב-25 באוקטובר.

סמארטפון ה-iPhone XR מגיע עם מסך LCD בגודל 6.1 אינץ’ ומשלב את מערכת השבבים A12 Bionic עם מעבד בעל שש ליבות הקיימת גם בדגמי סדרת ה-iPhone XS, כאשר בצד הזיכרון נמצא אפשרויות בחירה בין נפחים של 64, 128 או 256 גיגה-בייט יחד עם סוללת 2,942mAh. בגב המכשיר ממוקמת מצלמת 12 מגה-פיקסל בודדת עם זום דיגיטלי של עד פי 5, ובחלקו הקדמי מצלמת 7 מגה פיקסל.

iPhone Xr (תמונה: Apple)
iPhone Xr (תמונה: Apple)

דגמים ומחירים:

דגמי ה-iPhone XR יגיעו בצבעים אדום, לבן, כחול, צהוב, שחור וכתום ובגרסאות בנפחי אחסון של 64, 128 ו-256 גיגה-בייט.

  • iPhone XR בנפח אחסון של 64 גיגה בייט במחיר 3,649 שקלים.
  • iPhone XR בנפח אחסון של 128 גיגה בייט במחיר 3,899 שקלים.
  • iPhone XR בנפח אחסון של 256 גיגה בייט במחיר 4,399 שקלים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים