דיווח: OnePlus 6T יגיע עם מצב לילה ייעודי למצלמה 

OnePlus 6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) OnePlus 6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

על פי דיווח עדכני אשר מגיע מ’גורם רשמי ב-OnePlus’, ודרך אתר TrueTech, מכשיר הדגל OnePlus 6T שתאריך הכרזתו שונה רק לאחרונה עתיד להגיע עם מצב לילה ייעודי בממשק המצלמה. המצב אמור לשפר את ביצועי המצלמה בתנאי תאורה קשים באופן משמעותי, בדומה למכשירים אחרים עם מצב דומה.

הגורם הרשמי אשר שחרר את הדברים לאתר המוזכר טוען כי האפשרות החדשה תעבוד באמצעות מיזוג בין החומרה לתוכנה, דבר שייצור תמונות יוצאות דופן לעומת צילום רגיל בלילה. מצב הלילה החדש יגרום לכך שהתמונות בתנאי תאורה קשים יגיעו עם רעש זניח לחלוטין, בהירות ברמה גבוהה, חדות מעולה ויחס טוב מאוד בין אור לחושך.

OnePlus 6T (תמונה: WinFuture)
OnePlus 6T (תמונה: WinFuture)

מצב דומה לצילום בתנאי תאורה קשים ראינו לאחרונה בהכרזה על מכשירי ה-Pixel 3, אשר הוכרזו עם מצב לילה בשם “Night Sight”. המכשיר הקודם להגיע עם מצב לילה שכזה, המציג שיפור ניכר ומשמעותי בתמונות המופקות, היה ה-Huawei P20 Pro שהגיע יחד עם המצב הנ”ל ולוכד תמונה באורך 6 שניות עם ייצוב המשתמש בבינה מלאכותית, על מנת לאחד את התמונות בצורה זהה.

יתר השמועות והדיווחים אודות מכשיר ה-OnePlus 6T כוללות פרטים הנוגעים לכך שהאחרון יגיע עם סורק טביעות אצבע מתחת למסך, מגרעת ‘טיפת מים’, מסך בגודל 6.4 אינץ’ וללא שקע אוזניות. תאריך הכרזתו החדש של המכשיר נקבע ל-29 באוקטובר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים