הסדרה משיח של אודי כגן מחודשת לעונה שניה

מתוך אירוע בכורה לסדרה "משיח" (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) מתוך אירוע בכורה לסדרה “משיח” (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

סלקום tv וקשת 12 הודיעו על חידוש הסדרה “משיח” לעונה שניה. העונה הראשונה יצאה בסוף יוני האחרון בסלקום tv, ורשמה, לדברי החברה, מעל 100,000 צפיות תוך יומיים ומעל מיליון צפיות תוך חודש – נתוני שיא לסדרות מקור ישראליות בסלקום tv.

העונה השנייה תעלה גם היא בלעדית בסלקום tv, אך בהמשך תעלה גם בקשת 12 כחלק מההסכם שנחתם בין החברות. “קשת גאה להיות בית תוכן וסטודיו ליצירה ישראלית“, אמרה קרני זיו, מנהלת מחלקת הדרמה בקשת, “וגוף התוכן הראשון בישראל שמצליח לייצר שיתופי פעולה תכניים וקו-פרודוקציות פורצות דרך עם גופי שידור נוספים“.

“משיח” הופיעה לראשונה כסדרת רשת ב-YouTube ב-2013. כבר מהתחלה יוצרי הסדרה היו אודי כגן ודנה פוליג, ואודי כיכב בסרטונים יחד עם עמית איצקר. כגן משחק את משיח, מוזיקאי עבר עם שגעון גדלות וללא כל מודעות עצמית. הוא מנהל את אורחן משיח, פונדק דרכים כושל. איצקר משחק את זיו, עוזרו הנאמן של משיח שהולך אחריו באש ובמים.

מתוך אירוע בכורה לסדרה "משיח" (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
מתוך אירוע בכורה לסדרה “משיח” (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

במהותה הסדרה נשארה זהה למקור, אך השתדרגה משמעותית. מלבד התקציבים הגדולים יותר והפרקים הארוכים יותר, ל”משיח” הצטרפו גם מספר שחקנים גדולים עם דמויות קבועות משלהם. אבי קושניר, דאנה איבגי ונטשה מנור ממשיכים גם הם אל העונה השניה, לשחק לצד כגן ואיצקר.

לא הוכרז תאריך יציאה רשמי לעונה השניה של “משיח”, אך היא צפויה להגיע אלינו במהלך 2019. לצורך צילומי העונה אודי כגן לא יהיה חבר קבוע בקאסט של העונה הקרובה של “ארץ נהדרת”, אך יופיע בתפקידי אורח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים