הוכרזה: Qualcomm Snapdragon 675 – עדכון נוסף לשוק הביניים

Qualcomm Snapdragon (תמונה: Qualcomm) Qualcomm Snapdragon (תמונה: Qualcomm)

קוואלקום הכריזה על עדכון נוסף לסדרת השבבים שלה המיועדת עבור מכשירים בעולם המובייל המיועדים לשוק הביניים. ה-Snapdragon 675 מיוצרת בתהליך בגודל 11nm, ולמרות זאת מהווה שדרוג במקומות מסוימים על פני פלטפורמת ה-Snapdragon 670 שהוצגה באוגוסט האחרון בתהליך 10nm.

הפלטפורמה החדשה משלבת ליבות עיבוד מקוסטמות מדגם Kyro 460 בארכיטקטורה חדשה, כך ששתיים מהן ישמשו לביצוע פעולות תובעניות במכשיר ויגיעו עד לתדר עבודה של 2.0GHz, בדומה לליבות ה-Kyro 360 ששולבו ב-SD670, ושש הנותרות יספקו תדר עבודה גבוה יותר שיסתכם ב-1.8GHz. לצד ליבות העיבוד משלבת החברה ב-Snapdragon 675 את המעבד הגרפי Adreno 608, כאשר בקוואלקום מציינים כי מתבצעת עבודה שוטפת מול יצרני משחקים על מנת לשפר באופן משמעותי את חווית המשחק גם עבור סמארטפונים העושים שימוש במערכות שבבים מסדרת Snapdragon 6xx.

מעבד אותות התמונה Spectrea 250L מספק כעת תמיכה בשילוב של עד 3 מצלמות מלפנים או מאחור ויקנה לסמארטפון המשתמש בו יכולות לביצוע זום אופטי של עד פי 5, אפשרות לצילום תמונות בזווית רחבה במיוחד ושילוב חיישנים עתירי פיקסלים במבנים שונים, עד ל-48 מגה-פיקסל למצלמה בודדת עם אפשרות לשילוב מצלמת 25 מגה-פיקסל נוספת או זוג מצלמות 16 מגה-פיקסל. לצד זאת, תציע מערכת השבבים החדשה תמיכה טובה יותר באפקט הבוקה (Bokeh) המיועד לטשטוש הרקע סביב מושא הצילום, וכן הרחבת אפשרויות צילום הוידאו בהילוך איטי במיוחד באיכות HD וללא מגבלת צילום של שניה אחת ומטה בלבד.

תחום ה-AI יקבל שדרוג עם ה-Snapdragon 675 גם כן, כאשר בחברה פעלו לשילוב יכולות המעבד, המאיץ הגרפי ומעבד האותות הדיגיטלי במכשיר על מנת להשיג זיהוי טוב יותר של סצינות בעת צילום תמונות, יכולת זיהוי טובה יותר של קולו של המשתמש בעת מתן פקודות קוליות, ניהול המשאבים במכשיר לשם שיפור חיי הסוללה והגברת רמת האטבחה בשימוש באמצעים ביומטריים כמו זיהוי פנים לשם פתיחת הנעילה של המכשיר, ביצוע תשלומים מאובטחים ועוד.

מערכת השבבים החדשה תומכת בשילוב מודם Snapdragon X12 המספק אפשרות הורדת נתונים במהירות של עד 600 מגה-ביט בשנייה ועד 150 מגה-ביט בשנייה בהעלאה, כאשר בצד הסוללה נמצא תמיכה בטכנולוגיית הטעינה המהירה +Quick Charge 4. בצד המסך אנו מוצאים תמיכה בתצוגת +Full HD רחבה בפריסה של עד 1080×2520, זאת לצד תמיכה ב-10bit, כאשר בצד האודיו משלבת החברה תמיכה בטכנולוגיות שונות פרי תוצרתה, בהן AptX, Aqstic ו-TrueWireless Stereo Plus.

את ה-Snapdragon 675 הופכת קוואלקום זמינה ליצרנים באופן מיידי, ולדברי החברה נתחיל לראות מכשירים העושים בה שימוש כבר החל מהרבעון הראשון של 2019.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים