כותבי דדפול וזומבילנד במגעים עם דיסני לחידוש סרטי שודדי הקאריביים

מתוך שודדי הקאריביים: נקמתו של סלזאר (תמונה באדיבות פורום פילם) מתוך שודדי הקאריביים: נקמתו של סלזאר (תמונה באדיבות פורום פילם)

דיסני (Disney) נמצאת בשלבים מוקדמים של חידוש אחד הפרנצ’ייסים הכי יוקרתיים שלה – “שודדי הקאריביים” (Pirates of the Caribbean). לפי דיווח חדש, ענקית המדיה נמצאת במגעים ראשוניים עם רט ריס (Rhett Reese) ופול ורניק (Paul Wernick), התסריטאים העומדים מאחורי “זומבילנד”, שני סרטי “דדפול”, ועוד מספר פרויקטים בהם ראיין ריינולדס מתפקד כמפיק וכשחקן ראשי.

חמשת סרטי “שודדי הקאריביים” גרפו 4.5 מיליארד דולר ב-14 שנים, כאשר הסרט האחרון היה גם הוא הצלחה אדירה, למרות הביקורות הצוננות. הייתה לו הכנסה גלובלית שהתקרבה ל-800 מיליון דולר בקופות הקולנוע, ובל נשכך את הערך שבשימור המותג למכירת מרצ’נדייס – אחד ממקורות ההכנסה החזקים והיציבים ביותר של דיסני.

דבר עוד לא נסגר עם ריס וורניק, וכמו כן לא ידוע גם אם ג’וני דפ (Johnny Depp), השחקן המזוהה ביותר עם הסרטים, יחזור לסרטים החדשים. כיוון שמדובר בחידוש, לא ברור אם יש בכלל מקום לג’ק ספארו על המסך, במיוחד בגרסתו העייפה והלא-מתאמצת של דפ כיום.

אפשר לשער שיחד עם ריס וורניק יבוא גם ראיין ריינולדס בעסקת חבילה, כמו שקורה לאחרונה, אבל זו ספקולציה בלבד – ניאלץ לחכות לעוד פרטים. ג’רי ברוקהיימר (Jerry Bruckheimer), שהפיק את סרטי “שודדי הקאריביים” הקודמים, הוא גם המפיק של החידוש – אך זה הדבר היחידי שודאי כרגע.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים