הוכרז: OnePlus 6T – עם סורק טביעות אצבע על המסך ומערך צילום משופר 

OnePlus 6T (תמונה: OnePlus) OnePlus 6T (תמונה: OnePlus)

חברת וואן-פלוס הכריזה היום (ב’,29.10) על מכשיר הדגל OnePlus 6T, אשר מביא עמו מגוון שיפורים על פני דגם ה-OnePlus 6 שהוצג מוקדם יותר השנה, וביניהם נוכל למצוא עדכונים למערך הצילום והוספת מצב צילום לילי, העברת סורק טביעות האצבע לתפעול בנגיעה במסך ועוד.

במפגש ראשון עם הדגם החדש נוכל למצוא מסך מעודכן, בעל מגרעת קטנה יותר בתצורת ‘טיפת מים’, אשר מתיישבת על גבי מסך בגודל 6.41 אינץ’, ברזולוציית +Full HD, עם פאנל מסוג Optic AMOLED ובפריסה של 2340 על 1080 פיקסלים. הזכוכית מוגנת באמצעות גורילה גלאס 6 החדשה, כשמתחתיה מתיישב סורק טביעות האצבע החדשני שעל פי החברה הוא המהיר ביותר בתעשייה ונפתח תוך 0.34 שניות.

גופו של ה-OnePlus 6T עשוי זכוכית מלפנים ומאחור, בזמן שמסגרת המכשיר עשויה אלומיניום וכוללת את מחבר הטעינה, סליידר ההתראות, רמקול הפונה מטה והפעם, ללא שקע האוזניות. עמידות בפני מים אינה מוזכרת באופן רשמי והסמארטפון אינו בעל תקן IP, אך על פי דבריו של מנכ”ל החברה, זה הוא המכשיר הכי עמיד במים שיוצר על ידי החברה אי פעם, וחסרונו של התקן נובע מרצון לחסוך בעלויות.

OnePlus 6T (תמונה: OnePlus)
OnePlus 6T (תמונה: OnePlus)

מתחת למכסה המנוע פועמת מערכת השבבים Snapdragon 845 בתדר מרבי של 2.8 גיגה-הרץ, יחד עם 6 או 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה מסוג LPDDR4X ו-128 או 256 גיגה-בייט של נפח אחסון מסוג UFS 2.1 שאינו ניתן להרחבה. הסוללה המריצה את הפעולות מאחורי הקלעים כוללת קיבולת של 3700 מיליאמפר/שעה ותומכת בטעינה מהירה של 4 אמפר/5 וולט. מערכת ההפעלה המנצחת על התזמורת כולה היא אנדרואיד 9 פאי, בזמן שממשק המשתמש הינו Oxygen OS 9 בגרסתו החדשה.

במעבר לחטיבת הצילום נוכל להבחין בזוג חיישני 16 ו-20 מגה פיקסל במפתחי צמצם זהים של f/1.7. מתחת לזוג העדשות ניתן לראות את מבזק ה-LED הכפול, זאת בשעה שהמערך עצמו מאפשר צילום וידאו ב-4K ב-30 פריימים לשנייה ווידאו בהילוך סופר-איטי ב-480 פריימים לשנייה. מזוג העדשות, רק אחת מיוצבת באופן אופטי וזו היא עדשת ה-16 מגה פיקסל, מה שמותיר את עדשת ה-20 מגה פיקסל להתבסס על מייצב אלקטרוני בלבד.

חובבי הסלפי יוכלו להנות כעת מחיישן 16 מגה פיקסל חדש הממוקם בחזית המכשיר, בתוך מגרעת ‘טיפת המים’ ומציע מפתח צמצם של f/2.0. העדשה מצוידת בייצוב תוכנתי בלבד, ומסוגלת לצלם וידאו ב-Full HD. בחלקת הפיצ’רים יוכלו המשתמשים להנות מאפקט הפורטרט ומתאורת סטודיו הניתנת להתאמה אישית. על מנת לשפר את אפקט הפורטרט לרמה המיטבית, OnePlus משתפת פעולה עם הצלם Kevin Abosch שהוא גם ראש חטיבת החדשנות של החברה. האפקט המשופר מציע, כפי שנאמר לעיל, תאורת סטודיו מקצועית המדמה שימוש במבזקי LED מקצועיים.

OnePlus 6T
OnePlus 6T

חלקת הפיצ’רים ממשיכה גם במערך הצילום הראשי, בשעה שזה מציע זיהוי סצינות באמצעות בינה מלאכותית, תאורת סטודיו הניתנת לשינוי ומצב לילה חדש. מצב הלילה המדובר מציע צילום ממושך של 2 שניות לעומת 5 שניות במצבי לילה אחרים, זאת בשעה שהמצב מתיימר לספק תוצאות שוות לאלו המשתמשים ב-5 שניות. מצב הלילה החדש נקרא Nightscape וזה יגיע גם למכשיר ה-OnePlus 6.

זמינות ומחירים

את מכשיר ה-OnePlus 6T תוכלו להשיג בצבעים Mirror Black ו-Midnight Black.

  • גרסת ה-6/128 גיגה-בייט מוצעת עבור 549 דולרים.
  • גרסת ה-8/128 גיגה-בייט מוצעת עבור 579 דולרים.
  • גרסת ה-8/256 גיגה-בייט מוצעת עבור 629 דולרים.

פרטים על השקה ומחירים בישראל ניתן למצוא כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים