שיאומי מכרה יותר מ-100 מיליון מכשירים ב-10 חודשים

שלט שיאומי צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

ענקית הטכנולוגיה שיאומי ממשיכה להפגין נוכחות ונתונים מרשימים בשטח, ולאחרונה ציינה החברה כי השיגה את היעד אשר הציגה לעצמה בתחילת השנה. היעד המדובר מתברר כאבן-דרך גדולה למדי בתולדות החברה, ובשנה הנוכחית תכננה שיאומי למכור יותר מ-100 מיליון מכשירים, את ההישג הזה הצליחה לכבוש החברה כבר בסוף חודש אוקטובר האחרון.

המידע דווח על ידי מייסד החברה וסגן נשיא איגוד הסחר והתעשייה בסין, ליי ג’ון (Lei Jun), אשר ערך אירוע בפארק המדע Zhong Guan Cun שבסין, שם גם ייסד את החברה לראשונה בשנת 2010. המשלוח ה-100 מיליון יצא לדרכו בשעה 23:23, בתאריך 26 באוקטובר, ציין ג’ון. עקב העובדה שההישג העצום הושג בחודש אוקטובר, הדבר מותיר לשיאומי עוד כחודשיים למכור מספר מכובד של מכשירים נוספים.

חלק נכבד מדבריו של ג’ון נגעו לפארק המדע המוזכר לעיל, ויש הקוראים למקום “עמק הסיליקון הסיני”. ג’ון מתגאה בכך שהפארק מכיל בתוכו אוניברסיטאות שונות המציעות לימודים מודרניים ורלוונטים לתעשייה הנוכחית. על פי נקודת המבט של ג’ון, “עמק הסיליקון הסיני” אינו צריך להישאר סיני בלבד, ולהיפתח לאימוץ של מקומות בינלאומיים נוספים בתוכו.

בנוסף לפרטים הללו, שיאומי אינה הראשונה להגיע להישג של 100 מיליון מכשירים, וגם חברת וואווי עשתה זאת כבר בשנת 2017 במסגרת שלושת הרבעונים הראשונים של השנה. מעבר לכך, גם שנת 2016 הייתה שנה מוצלחת לוואווי וזו שלחה לא פחות מ-139 מיליון סמארטפונים מתוצרתה. לעומת מכירותיה של וואווי בשנת 2017, שיאומי מכרה “רק” 92 מיליון מכשירים באותה תקופה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים