בליזארד מכריזה על חידוש ל-Warcraft 3, כולל חבילות ההרחבה

חלומם של גיימרים רבים היה לראות חידוש ל-Warcraft 3, אחד ממשחקי האסטרטגיה בזמן-אמת המצליחים והמשפיעים ביותר בתעשיית המשחקים. כעת החלום עומד להתגשם: בליזארד הכריזה על Warcraft 3: Reforged, גרסה מחודשת של המשחק הנוסטלגי. הגרסה המחודשת תכלול מקצה שיפורים והתאמות למחשבים של היום, ותגיע למחשב האישי ב-2019.

החידוש יגיע עם עדכונים לממשק המשתמש, מידול מחדש של כל הדמויות, תמיכה ברזולוציות גבוהות עד 4K, ועדכון לעורך המפות של המשחק שיאפשר, כמו פעם, להכין מפות ומודים למשחק. מולטיפלייר תמיד היה חלק משמעותי מ-Warcraft 3, לכן האפשרות למשחק מרובה משתתפים תישמר, ותעבור למערכת שידוכים מודרנית (Matchmaking). בנוסף, Blizzard עורכת איזון מחדש של היחידות, המבנים והגיבורים.

כמו בחידוש שערכה בליזארד ל-Starcraft, גם במקרה של Warcraft 3 מי שיבחר לשחק בגרסה המחודשת יוכל לשחק עם אלו שיש להם את Warcraft 3 המקורי והישן. לכן, גם אם תרצו לחזור בזמן ולהתקין את המשחק הישן, סביר להניח שכעת יהיה לכם קל הרבה יותר למצוא שחקנים נוספים לשחק איתם באינטרנט.

מבחינת התוכן, הגרסה המחודשת תכלול את חבילות ההרחבה Reign of Chaos, כמו גם את The Frozen Throne. בכך מדובר למעשה בגרסה שלמה של Warcraft 3. גם סרטוני המעבר והקולות במשחק יעברו עדכון. עם זאת, החברה הודיעה כי החידוש לא יהיה העתק מדויק של המשחק המקורי, וכי חלק מהמפות בקמפיין המשחק יעברו עדכונים. למשל, Stratholme בגרסת החידוש תהיה דומה יותר למקום בעל אותו השם ב-World of Warcraft.

קשה להגזים בחשיבותו של Warcraft 3, הן כאבן דרך בתעשיית המשחקים, והן כמשחק נוסטלגי עבור מיליוני שחקנים. המשחק איגד סביבו קהילה נמרצת וגדולה, שהפיקה תכנים ותוספות למשחק. למעט הזכרונות שהמשחק מעורר בקרב שחקנים רבים, מ-Warcraft 3 צמחו גם שיטות משחק חדשות כמו DOTA – תופעה התחילה בקהילה של Warcraft 3 וצמחה לז’אנר בפני עצמו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים