בליזארד מכריזה על Diablo Immortal לסמארטפונים

בליזארד עובדת על משחק חדש בסדרת Diablo המוכרת. שמו יהיה Diablo Immortal. מדובר במשחק מרובה משתתפים המוני (MMO), שיתרחש בתקופה שבין Diablo 2 ל-Diablo 3. המשחק מפותח בשיתוף עם NetEase הסינית, ונועד להגיע לסמארטפונים ולמכשירים ניידים, אולם לא נמסר בשלב זה מתי יגיע המשחק ומה המודל הכלכלי שיהיה בשימוש.

במשחק תוכלו לבחור את דמותכם מבין שש אפשרויות, שכולן מ-Diablo 3: דמות הברברי, המכשף, הנזיר, מחיה המתים, צייד השדים והצַלְבָּן (Crusader). נכון לעת זו רופא האליל הושמט מהקטלוג. בין היכולות השונות של הדמויות תמצאו ערבוביה של יכולות מוכרות, לצד יכולות חדשות לחלוטין שיופיעו לראשונה ב-Immortal.

השליטה במשחק תתבצע באמצעות מסך המגע של המכשיר. תשלטו בדמות באמצעות ג’ויסטיק וירטואלי שיופיע על המסך, בצד שמאל. את יכולות הדמויות השונות תפעילו באמצעות כפתורים, שיופיעו על המסך מצד ימין. אם יש צורך לכוון את המתקפה שלכם, תוכלו להחזיק את האצבע על המסך ולכוון באמצעותה. בשחרור האצבע תתבצע יכולת הדמות.

המרכז החברתי של Diablo Immortal ימוקם בעיר Westmarch. בעיר זו תוכלו למצוא שחקנים נוספים שיחלקו איתכם את המסע, להחליף חפצים ולהצטייד לקראת הקרבות השונים. משם, תוכלו לצאת לשמונה אזורים שונים של הרפתקאות, שגם בהם תוכלו להתקל בשחקנים אחרים בעת שאתם חוקרים את השטח. בהמשך יתווספו איזורים נוספים, סיפורים חדשים, שלל חדש ודמויות, לפי התוכנית של בליזארד ו-NetEase.

מעריצי דיאבלו הוזמנו להירשם מראש כדי לקבל עדכונים אודות המשחק, באתר הרשמי של Diablo Immortal.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים