הוכרזה: Yongnuo YN450 – מצלמת מירורלס עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 

Yongnuo YN450 (תמונה: PetaPixel) Yongnuo YN450 (תמונה: PetaPixel)

לאחר שראינו מצלמות בעלות אפשרות לעריכה ישירה בלייטרום, חברת Yongnuo לוקחת את הדברים צעד אחד קדימה ומשלבת את מערכת ההפעלה אנדרואיד על גבי מצלמה עם תמיכה בעדשות קנון עם תושבת EF. המצלמה החדשה הינה מצלמת מירורלס (נטולת מראה), אך זו מגיעה עם מערכת הפעלה המיועדת לסמארטפונים בגבה, ובעלת מפרט הלקוח מעולם הסמארטפונים.

כבר במבט ראשון על המצלמה נוכל לזהות כי מבנה הגוף מזכיר את שאר מצלמות המירורלס, אך לצערנו המבט היחיד הניתן לנו כרגע על המצלמה הוא מחלקה האחורי. בצידה הימני ניתן להבחין בגריפ המותאם למבנה היד, כפתורי ניווט בממשק האנדרואיד וכפתור בחלקה העליון. יחד עם זאת, לצד כפתורי הניווט נזהה מסך בגודל 5 אינץ’ וברזולוציית +Full HD, כאשר בשלב זה נוכל לשער כי הפאנל מגיע מסוג LCD.

החיישן המגיע עם דגם ה-YN450 מיוצר על ידי פנסוניק (Panasonic) וכולל רזולוציה העומדת על 16 מגה פיקסל, בשעה שגודל החיישן עומד על ארבעה שלישים. בנוסף לכך, חברת Yongnuo לקחה את החלקים הטובים מהסמארטפונים, כך שנוכל למצוא כאן גם שקע אוזניות, סוללת 4000 מיליאמפר/שעה וזוג מבזקי LED מלפנים ומאחור.

מבט למסך ומערכת ההפעלה במצלמת Yongnuo YN450 (תמונה: PetaPixel)
מבט למסך ומערכת ההפעלה במצלמת Yongnuo YN450 (מקור: PetaPixel)

בחלקה הקדמי של ה-Yongnuo YN450 נגלה מצלמת סלפי ברזולוציית 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם שאינו ידוע, אך למצוא מצלמת סלפי על גבי מצלמה מקצועית זה מהלך מפתיע למדי. מעבר לכך, חברת Yongnuo משתמשת במסך לשם הצגת היישומים השונים, חיווי הבטרייה ופעולות נוספות. אומנם, היא אינה מציינת האם זו היא מערכת ההפעלה אנדרואיד בשלמותה, או שמא נמצא כאן מגבלות שלא נמצאות בסמארטפונים.

בגזרת המפרט הטכני נגלה כי מערכת ההפעלה הינה אנדרואיד 7.1 נוגט, אשר רצה על גבי מערכת שבבים תוצרת קוואלקום הכוללת 8 ליבות. בנוסף לכך, גזרת ריבוי המשימות תהנה מ-3 גיגה-בייט של זיכרון עבודה (RAM) ו-32 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה ל-32 גיגה-בייט נוספים. המצלמה תומכת ב-GPS, צילום בפורמט RAW, הקלטה אודיו בסטריאו, הסרטה ב-4K בקצב של 30 פריימים לשנייה ובקישוריות Wi-Fi, דור שלישי ודור רביעי.

מידע אודות זמינותה או מחירה של המצלמה אינו זמין בשלב זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים