נטפליקס מכריזה על סדרות אנימה חדשות – ביניהן “פסיפיק רים” ו”פחמן משודרג”

מתוך הסדרה Altered Carbon (תמונה באדיבות Netflix) מתוך הסדרה Altered Carbon (תמונה באדיבות Netflix)

נטפליקס (Netflix) הכריזה על חמש סדרות אנימה חדשות, שיתווספו לרפרטואר ההולך וגדל של סדרות האנימציה שלה, הכולל סדרות אנימה מצליחות כמו Devilman Crybaby ו-Castlevania. בין הסדרות יהיו גם סיפורי אנימה שירחיבו עולמות שקיימים כבר במרחב המצולם.

הראשונה היא סדרת אנימה ל”פסיפיק רים” (Pacific Rim). כבר מהסרט הראשון היה ברור שסדרת אנימה בעולם הזה היא רק עניין של זמן – אחרי הכל, אנימה הייתה ההשראה העיקרית לעולם הסרט, עולם בו זוגות של טייסי-קרב מפעילים ייגרים, רובוטים ענקיים, כדי להלחם בקאיג’ו, מפלצות ממימד אחר שפולשות לעולמינו דרך האוקיאנוס השקט, במטרה להשמיד את האנושות. סדרת האנימה תעסוק באח ואחות צעירים שמוצאים ייגר נטוש, מפעילים אותו ומשתמשים בו כדי למצוא את הוריהם בסביבה עוינת. הסדרה תופק על ידי תסריטאי האנימציה גרג ג’ונסון (Greg Johnson) ותסריטאי “ת’ור: ראגנארוק” קרייג קייל (Craig Kyle). לא ברור עדיין אם גיירמו דל טורו, כותב ובמאי הסרט המקורי, יהיה מעורב בפרויקט.

הסדרה השניה תתקיים ביקום של “פחמן משודרג” (Altered Carbon), שעונתה השניה נמצאת בהפקה בכיכובו של אנטוני מאקי מסרטי “קפטן אמריקה”. הסדרה תחקור לעומק את המיתולוגיה של העולם, והיא נכתבת על ידי טסוקאנה קונדו, ועל ידי דאי סאטו – שכתב לקלאסיקות האנימה Cowboy Bebop ו-Samurai Champloo.

סטודיו האנימציה Gonzo, הסטודיו מאחורי Hellsing ו-Afro Samurai, יפיק לנטפליקס את הסדרה Cagaster of an Insect Cage, שמתרחשת בעולם בו וירוס רצחני בשם כגסטר הופך בני אדם לחרקי-ענק רצחניים. הסדרה תתמקד בזוג צעיר שמנסה לשרוד בכל מחיר.

הסדרה Yasuke מספרת סיפור ביפן הפאודלית, בשילוב עם קסם וטכנולוגיה עתידנית. יאסוקה, המבוסס על אדם אמיתי, הוא לוחם ממוצא אפריקאי שזכה לתואר סמוראי, אך כעת הוא רונין – סמוראי ללא אדון. הוא לוקח על עצמו משימה לא פשוטה, ללוות למקום מבטחים ילד מסתורי, שכוחות אופל מעוניינים לחסל.

הסדרה Trese תתרחש בעיר מנילה בפיליפינים. היא מספרת על עולם בו יצורים מהמיתולוגיה הפיליפינית חיים בסתר בין בני האדם הרגילים במנילה, וגיבורת הסדרה, אלכסנדרה טריס, מוצאת את עצמה מתמודדת עם עולם פשע רווי במפלצות ויצורים על טבעיים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים