אינטל מאיצה את פיתוח מודם ה-XMM 8160 לרשתות הסלולר מהדור החמישי

מודם Intel XMM 8160 (מקור אינטל) מודם Intel XMM 8160 (מקור אינטל)

חברת אינטל (Intel) הכריזה על האצת פיתוח מודם ה-Intel XMM 8160 של החברה לרשתות הסלולר מהדור החמישי (5G), כשהיא מקצרת את זמן ההשקה הצפוי בכחצי שנה וצופה זמינות במחצית השניה של 2019. המודם החדש צפוי לספק פתרון מלא לרשתות הדור החמישי העתידיות עם מהירות של עד 6Gb/s ותמיכה ברשתות הסלולר מדורות קודמים.

הייחוד של מודם ה-XMM 8160 של אינטל היא התמיכה במספר רב של רשתות סלולר שונות בשבב אחד, כשהוא מוגדר על ידי החברה כ-“מודם מרובה מצבים” (multi mode modem) עם תמיכה בתקני ה-5G NR (ר”ת New Radio) במצבי SA ו-NSA כמו גם תמיכה בתקני סלולר קודמים מסוג 4G, 3G ו-2G, כל זאת בשבב בודד.

השוואת מודם Multi-Mode למודם רגיל (מקור אינטל)
השוואת מודם Multi-Mode למודם רגיל (מקור אינטל)

על ידי שימוש בשבב בודד על מנת לתמוך במגוון רחב של רשתות סלולר, ה-XMM 8160 של אינטל יאפשר ליצור מכשירים קטנים ובעלי צריכה חשמלית נמוכה יותר בזכות השימוש בשבב בודד לכלל התקשורת הסלולרית, בניגוד למודמים בעלי “מצב בודד” (Single Mode) הדורשים שימוש ברכיבים נוספים.

המודם החדש יציע תמיכה בספקטרום ה-mmWave, כמו גם בתת 6GHz 5G NR בתקני ה-FDD ו-TDD ובטווח של 600MHz עד 6GHz, בנוסף לתמיכה ב-6 סוגי רשת מדורות 4G, 3G ו-2G.

גודל ממשי - מודם Intel XMM 8160 (מקור אינטל)
השוואת מודם Multi-Mode למודם רגיל (מקור אינטל)

בעוד היום ניתן למצוא את רשתות ה-4G או LTE במקומות רבים, חברות הסלולר השונות שוקדות על פיתוח רשתות הדור הבא על מנת לספק לנו מהירות אינטרנט גבוהה פי כמה מהנהוג היום בכדי לעמוד בהתפתחויות הטכנולוגיות השונות, כאשר התוכן החדש דורש רוחב פס גדל והולך משנה לשנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים