אינטל מציגה כלים חדשים לפיתוח בתחומי הבינה המלאכותית

Neural Compute Stick 2 (מקור אינטל) Neural Compute Stick 2 (מקור אינטל)

חברת אינטל (intel) הציגה במהלך כנס פיתוח הבינה המלאכותית הראשון שלה בבייג’ינג, סין, את ה-Neural Compute Stick 2 (להלן NCS 2), סטיק USB המוסיף למערכת אליה הוא מחובר יכולת עיבוד תמונה בזכות שבב VPU יעודי ומצלמת RealSense D435i המעניקה יכולת התמצאות במרחב באמצעות סט מצלמות וחיישנים נוספים.

ה-NCS 2 החדש של אינטל משתמש בשבב ה-Myriad X של חברת הבת שלה, מובידיוס (Movidius), שהוצג ב-2017, שבב עיבוד ויזואלי (Vision Processing Unit – VPU) יעודי המעניק להתקנים אליהם הוא מחובר את היכולת לראות, להבין ולתקשר עם העולם הסובב אותו בזמן אמת.

השימוש ב-NCS 2 קל להפליא כשהוא מגיע בתצורה של כונן USB חיצוני עם חיבור USB 3.0 המאפשר שימוש בשבב ה-VPU המובנה בו באמצעות ערכות הפיתוח של אינטל.

בנוסף ל-NCS 2 אינטל הכריזה גם על גרסה חדשה למצלמת ה-RealSense D435 שלה עם דגם ה-RealSense D435i, מצלמה בעלת 6 דרגות חופש 6DoF (ר”ת Six degrees of freedom) עם אוסף מדי תאוצה וג’יירוסקופים המאפשרים לה להתמצא במרחב.

בדגם החדש הוסיפה אינטל מצלמה למדידת מרחק IMU (ר”ת inertial measurement unit), המאפשרת למפתחים מעקב עומק טוב יותר באמצעות המצלמה על מנת להבין את המרחב בצורה טובה יותר.

מצלמת RealSense D435i (מקור אינטל)
מצלמת RealSense D435i (מקור אינטל)

שני הפיתוחים החדשים שהציגה אינטל, מצלמת ה-RealSense D435i המשופרת שמאפשרת להתקנים להתמצא במרחב וה-Neural Compute Stick 2 שמאפשר להתקנים להבין ולהתממשק עם המרחב, נועדו לעבוד במשותף על מנת לאפשר פיתוחי בינה מלאכותית ועבודה טובה יותר של המוצרים כשהם מסוגלים להבין את העולם מסביבם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים