אמזון מזמינה שמונה סרטים מ-Blumhouse

לוגו Blumhouse תמונה: Blumhouse

יש שיגידו שג’ייסון בלום (Jason Blum) הוא לא פחות מהמשיח של סרטי האימה של המאה ה-21. לאחר שנים ארוכות בהן הז’אנר סבל מהזנחה פושעת, חברת ההפקות בלומהאוס (Blumhouse) החלה להוציא להיט אחר להיט, עם הצלחות מסחררות בקופות ובקרב המבקרים. בין הסרטים הבולטים של בלומהאוס ניתן למצוא את “תברח” (Get Out) זוכה האוסקר, ארבעת סרטי “הטיהור” (The Purge), “לא לנשום” (Don’t Breath), הגרסה האחרונה של “האלווין” (Halloween) שנהייתה לאחד מסרטי האימה המוכרים ביותר בכל הזמנים, ו”הביקור” (The Visit) ו”ספליט” (Split) שהפכו את מ. נייט שאמלאן לבמאי רלוונטי שוב לפתע.

כעת חטיבת הטלויזיה של בלומהאוס, שמפיקה את הסדרה של “הטיהור” שלא מזמן חודשה לעונה שנייה, חתמה על הסכם עם אמזון (Amazon). בעסקה שנחתמה, בלומהאוס תפיק בלעדית לאמזון שמונה סרטי מתח באורך מלא – הסרטים יהיו נפרדים, אך יהיה ביניהם קשר אנתולוגי כלשהו שעדיין לא נחשף. זו תהיה גם הפעם הראשונה שאמזון תפיק סרטים בלעדית לשירות הסטרימינג שלה, ללא כוונה לשחרר אותם לקולנוע.

ג’ייסון בלום בנה אימפריה המושתת על פחד, זעזוע, וכל מה שמצמרר“, אמרה ג’ניפר סלקה, העומדת בראש אולפני אמזון. “הוא הגדיר מחדש את ז’אנר האימה למעריצים שרעבים להפחדות מתוחכמות יותר. […] הוא המציא מחדש את הז’אנר והפך אותו שוב לרלוונטי לתרבות שלנו. אנחנו מצפים בכליון עיניים לבלהות שהוא יביא ישירות לקהל הבינלאומי של אמזון פריים.

בלום עצמו גם לא נותר חייב בהצהרתו: “משמח אותנו מאוד שאמזון סומכת על בלומהאוס, שתפיק פחדים והבהלות לקהל הבינלאומי שלה בזכות העסקה הזאת. זאת הזדמנות אדירה למחלקת הטלויזיה של בלומהאוס לתת הזדמנות ליוצרי קולנוע שלא מקבלים ייצוג ראוי, שיכולים לספק חוויות אימה בזווית חדשה ומרעננת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים