דיל: כרטיס זיכרון Samsung MicroSD U3 128GB במחיר הנמוך ביותר

כרטיס זיכרון סמסונג EVO Select microSD 128GB U3 (תמונה: Samsung) כרטיס זיכרון סמסונג EVO Select microSD 128GB U3 (תמונה: Samsung)

עדכון: הסתיים

בלאק פריידי בפתח ובסמסונג לא ממתינים ומשיקים מבצע מיוחד ואטרקטיבי מתמיד לכרטיסי הזיכרון של החברה, כשכרטיס ה-MicroSD בנפח 128GB מוצע במחיר נמוך במיוחד של כ-100 שקלים במשלוח ישיר דרך אמזון לישראל.

כרטיס הזיכרון הינו מסדרת MicroSD EVO Select של סמסונג ומוצע בנפח של 128GB כשהוא מגיע יחד עם מתאם SD לשם שימוש במחשבים, מצלמות ומוצרים נוספים, לצד השימוש בטלפונים וטאבלטים התומכים בהרחבת הזיכרון דרך כרטיס מיקרו-SD.

הכרטיס מגיע תחת תקן מהירות U3 בקטגוריה 10 ומציע מהירויות קריאה וכתיבה גבוהות במיוחד, עם תמיכה בעד 100 מגה-בייט בשנייה בקריאה ועד 90 מגה-בייט בשנייה בכתיבת נתונים לכרטיס. המהירות הגבוהה מאפשרת לכרטיס לספק תמיכה טובה בשמירת קבצי וידאו המוקלטים באיכות גבוהה, עד לצילום ב-4K, כשעל פי הגדרת היצרן, מספיק נפח הכרטיס לכתיבה של עד 17 שעות וידאו באיכות Full HD, עד 27,600 תמונות או עד 11,500 שירים.

לחצו כאן לפרטים נוספים ולרכישה

לחצו כאן לכרטיס מאותה סדרה בנפח 256GB במחיר של כ-195 שקלים.

למבצע סמסונג על כונני SSD מסדרת EVO 860 – לחצו כאן.

כרטיס זיכרון סמסונג EVO Select microSD 128GB U3 (תמונה: Samsung)
כרטיס זיכרון סמסונג EVO Select microSD 128GB U3 (תמונה: Samsung)

[dyn key=”coupons”]


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים