רובוט הצעצוע החכם Anki Cozmo יגיע לישראל במחיר 800 שקלים

Anki Cozmo (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

חברת הבינה מלאכותית והרובוטיקה ANKI, מכריזה על השקת רובוט הצעצוע COZMO בישראל דרך רשת באג, היבואנית הרשמית של ANKI בישראל. ה-COZMO הוא רובוט צעצוע זעיר אך חכם בעל הבעות פנים, שפת גוף ויכולת אינטרקציה עם הסביבה שלו המאפשרים לו להיות יותר מסתם עוד צעצוע רגיל כשניתן אף לתכנת אותו באמצעות תוכנה נלוות.

לכל מי שראה את הסרט WALL-E ורצה רובוט קטן משלו, ה-COZMO הוא הדבר הקרוב ביותר של זה במציאות, כאשר הוא יותר מסתם צעצוע רגיל ומשלב בינה מלאכותית ותכונות מתקדמות. על הפיתוח של הרובוט עבדו צוות של דוקטורים לרובוטיקה, מפתחי משחקים ואנימטורים הכוללים עובדי פיקסר בעבר, מה שהופך את ה-COZMO לגרסה המציאותית של WALL-E.

רובוט ה-COZMO מכיל מספר מאפיינים ייחודיים:

  • אינטראקציה עם הסביבה באמצעות מצלמת VGA הסורקת באופן קבוע את הסביבה ומשתמשת בתוכנת זיהוי פנים לזיהוי המשתמש, חיות מחמד וחפצים הכוללים 3 קוביות מיוחדות המגיעות עם ה-COZMO.
  • יכולת להציג מגוון רחב של הבעות פנים באמצעות מסך קטן המשמש כ”פנים” של ה-COZMO בנוסף ל”שפת גוף” ומגוון צלילים המאפשרים ל-COZMO להביא רגש בהתאם למצב ונותנים לו אישיות ייחודית שמתפתחת עם הזמן.
  • עמידות גבוהה במיוחד כשמעל ל-300 חלקים בו עוצבו במיוחד על מנת לשרוד נפילות על מנת להאריך את אורך החיים שלו.

אחד היתרונות של ה-COZMO היא האפשרות לתכנת אותו באמצעות מערכת ה-Cozmo Code Lab המעניקה למשתמש פלטפורמה פשוטה אך עוצמתית להתאמה של פעולות הרובוט. האפליקציה, שרצה על מערכות ה-iOS ואנדרואיד, מאפשרת לשדרג ולתכנת את ה-COZMO כשהיא בעלת 2 רמות “תכנות” – רמה פשוטה למשתמשים מתחילים או ילדים עם מנגנון Drag & Drop ורמה גבוהה יותר למשתמשים מתקדמים, כאשר ניתן אף לראות ישירות את מה שרואה ה-COZMO באמצעות מצב EXPLORE יעודי.

רובוט ה-COZMO יהיה זמין למכירה החל מה-02.12 במחיר השקה של 800 ש”ח בחנויות באג.

ה-COZMO של ANKI נראה באמת כגרסה קטנה של WALL-E, רובוט צעצוע קטן אך עם יכולות גדולות. מדובר ביותר מעוד צעצוע קטן לילדים שמאפשר להם לפתח יכולות מתקדמות לרובוט באמצעות התוכנה הנלוות, ההופכות אותו גם לצעצוע לימודי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים