בקרוב: HTC Vigor בעל מעבד Snapdragon כפול ליבה 1.5GHz

בעוד מכשיר ה-Galaxy S II העוצמתי מבית סמסונג שהושק לא מזמן נמצא בידיהם של מליוני לקוחות מרוצים ברחבי העולם ואף בישראל, יש כבר מי שמאיים לקטוף את התואר הנכסף: שלשום אחר הצהריים נחשפה באתר NenaMark תוצאת מבחן ביצועים של מכשיר HTC לא מוכר העונה לשם Vigor שעושה רושם של מכשיר עוצמתי במיוחד. המכשיר כבר הופיע בעבר ברשת כשהוא מזוהה עם שם הדגם ADR6425LVW, שמופיע גם בעמוד תוצאות הבדיקה.

על פי תוצאות הבדיקה, מאובזר המכשיר במעבד כפול ליבה בתדר שעון של 1.5GHz מסדרת Snapdragon של Qualcomm. עוד עולה כי למכשיר מסך HD 720p (זאת אומרת רזולוציית 1280×720), מאיץ גראפי Adreno 220, כמו זה שב-HTC Sensation ומערכת ההפעלה אנדרואיד Gingerbread 2.3.4. בנוסף, יש הטוענים שעד שנזכה לראות את המכשיר מוכרז באופן רשמי, הוא ככל הנראה יעשה שימוש באחת מערכות השבבים מהדור החדש של Qualcomm, במקום ב-MSM8x60.

ערכות השבבים האלו של Qualcomm, כולל גם MSM8x60 (המתחרה הישירה של Tegra 2), עובדות בשיטה א-סינכרונית, זאת אומרת ששתי (או ארבע) הליבות יכולות לעבוד בנפרד במהירויות שעון שונות ובמתחים שונים, מה שעוזר להפחית את צריכת החשמל מהסוללה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים