מכשיר ה-Galaxy M20 עובר דרך מספר מבחני ביצועים ומציג מפרט מסקרן 

שלט GALAXY צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

זמן קצר לאחר הדיווח הראשוני על קיומה של סדרת ה-M החדשה מבית סמסונג, המכשיר הראשון בסדרה עובר דרך מספר מבחני ביצועים ומציג מפרט מעניין במיוחד. על פי מבחנים אלו, דגם ה-Galaxy M20 עתיד להיות שווה בכוח העיבוד שלו לדגם ה-Galaxy A7 2018 אשר הושק רק לאחרונה בישראל עם מערכת ה-Exynos.

על פי מבחן הביצועים של GeekBench, ה-Galaxy M20 יגיע עם מערכת השבבים Exynos 7885, אותה ראינו גם בדגמי ה-Galaxy A8+ 2018 וה-Galaxy A7 2018. מערכת השבבים המדוברת מצוידת בזוג ליבות עוצמתיות מסוג Cortex-A73 הפועמות בתדר מירבי של 2.2 גיגה-הרץ, יחד עם 6 ליבות חסכוניות בחשמל מסוג Cortex-A53 הפועמות בתדר מרבי של 1.6 גיגה-הרץ.

מבחן הביצועים של מכשיר ה-Galaxy M20 (תמונה: GeekBench)
מבחן הביצועים של מכשיר ה-Galaxy M20 (תמונה: GeekBench)

מעבר לכך, גזרת המולטי-טאסקינג של הסמארטפון העתידי תתוחזק על ידי 3 גיגה-בייט של זיכרון עבודה (RAM), יחד עם נפח אחסון של 32 גיגה-בייט. אומנם, ניתן לצפות גם לגרסה הכוללת 4 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-64 גיגה-בייט של נפח אחסון. בשלב זה ידוע כי המכשיר מיועד לשוק הנמוך, אך נראה כי סמסונג נוקטת בעמדה שונה בפעם הזו, זאת בעודה משלבת מערכת שבבים משוק הביניים, במכשיר שוק נמוך.

את הפרטים אותם גילינו דרך מבחן הביצועים של GeekBench, מאשר גם מבחן הביצועים של AnTuTu, כשגם האחרון מציג את מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1 אוראו, עם 3 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-32 גיגה-בייט של נפח אחסון. פרטים נוספים אותם מגלה לנו מבחן הביצועים הינם רזולוציית המסך, אשר עומדת על +Full HD, בפריסה של 2340 על 1080 פיקסלים.

תאריך הכרזתה של הסדרה אינה ידוע כרגע, אך זו עומדת לקבץ את כל סדרות השוק נמוך עד ביניים של סמסונג לסדרה בודדת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים