-פרסומת-

סלקום TV רושם 213 אלף מנויים ורווחיות החברה צונחת ברבעון השלישי

שלט לוגו סלקום (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)

צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי

סלקום פירסמה היום (ה’, 22.11) את תוצאותיה הכספיות לרבעון שהסתיים ב-30 בספטמבר והציגה המשך צמיחה במספר המנויים בשירות הטלוויזיה סלקום TV, שמונה בזמן זה 213 אלף משקי בית, לצד גידול בפריסת רשת הסיבים של החברה, המכסה כבר כ-120 אלף משקי בית. לצד זאת, הודיעה החברה על חתימה על מזכר הבנות עם קרן תשתיות לישראל ביחס להשקעה במיזם הסיבים האופטיים (IBC) וכי בטווח של שלוש שנים מתכננת החברה להציע שירותי אינטרנט מבוססי סיבים למעל מחצי מיליון משקי בית בישראל.

הכנסותיה של קבוצת סלקום הסתכמו ב-910 מיליון שקלים ברבעון השלישי של השנה, נתון המהווה ירידה של 6.7% בהשוואה לנתוני הרבעון המקביל אשתקד, כאשר הרווח הנקי של החברה נחתך ל-33 מיליון שקלים, ירידה של 60.2% משנה לשנה, בעוד הרווח הנקי הסתכם במיליון שקלים, בהשוואה ל-32 מיליון ברבעון המקביל ב-2017. הכנסות החברה מהמגזר הנייד הניבו 589 מיליון שקלים, ירידה של 13.3% משנה לשנה, בעוד המגזר הנייח מציג עליה של 6.8%.

מספר מנויי הסלולר של החברה נכון לסוף הרבעון השלישי עמד על 2.825 מיליון והניב לחברה עליה קלה של 0.7% משנה לשנה. ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי (ARPU) עמדה על 52.5 שקלים בסוף הרבעון, ומדובר בעליה של כאחוז מנתון של 51.8 שקלים שהוצג ברבעון השני, אך בירידה של 9.2% מנתון של 57.8 שקלים שהציגה החברה ברבעון המקביל ב-2017.

סך מנויי הטלוויזיה בשירות סלקום TV בסוף הרבעון השלישי (30 בספטמבר) עמד על 206 אלף, עליה של 33.8% משנה לשנה, כאשר החברה מדווחת כי נכון להיום עומד מספר זה על 213 אלף.

לדוחות סלקום המלאים באתר מאיה

במאגר הקופונים שלנו כבר ביקרתם?
סמארטפונים וגאדג'טים במחירים נוחים ובמשלוח ישיר עד הבית
לחצו כאן
עוד על הכותב
author-image
רונן מנדזיצקי
ronen@gadgety.co.il
עורך ראשי בגאדג’טי. בעל תואר ראשון במדעי המחשב, בעבר עסק בתכנות ובניהול תיקים. אובססיבי במיוחד בנוגע לניסיון הבלתי נגמר להבין כיצד דברים עובדים ומקווה להמשיך ולחקור ללא סוף.
סלולרי: Huawei Mate 20 Pro | מחשב: Apple Macbook Pro
תגובות לכתבה
גאדג'טי | Gadgety
ניווט באתר
קטגוריות
גאדג'טי
חיפוש כתבות