הוכרז: T-Mobile G2 – אנדרואיד 2.2, מקלדת QWERTY מלאה, מסך 3.7 אינץ’ ומעבד 800Mhz

אחרי יותר מחודש שאנו רואים אותו צץ בכל מיני מקומות, מהיום הוא רשמי – T-Mobile G2, היורש לטלפון האנדרואיד הראשון G1. ה-G2, מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.2 Froyo ומגיע מצוייד במקלדת QWERTY מלאה נשלפת, מסך מגע 3.7 אינץ’ ברזולוציית WVGA, תמיכה ברשתות סלולר מהירות מסוג +HSPA ומעבד Qualcomm MSM7230 בתדר 800Mhz. המכשיר, שככל הנראה יוכרז בקרוב גם תחת השם HTC Vision (הוא מיוצר על ידי HTC), מציג קו עיצוב חדש שמסתמן כי יוביל את הליין החדש של מכשירי החברה.

ה-T-Mobile G2 לא מגיע אמנם עם המפרט הטכני המתקדם ביותר, אך הוא בהחלט מתברג ישר בראש טבלת הסלולריים עם מקלדת QWERTY מלאה – שני בעוצמתו רק ל-Motorola Milestone 2. בנוסף לפרטים שכבר צוינו, המכשיר מציע מצלמת 5 מגה-פיקסל עם פלאש LED, אוטופוקוס וצילום וידאו באיכות HD 720p, חריץ MicroSD להרחבת הזיכרון, חיבור 3.5 מ”מ סטנדרטי, טראקפד אופטי (משטח אופטי לניווט) ומקלדת Swype.

ה-T-Mobile G2 יהיה זמין ברשת T-Mobile האמריקאית (כמובן) בסוף חודש ספטמבר, לטענת הרשת בהתחלה בכמויות מאוד מוגבלות, ומחירו עדיין לא נחשף.

* תודה רבה לכל השולחים!


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים