גאדג’טי מסקר: פתיחת קופסה והצצה ראשונה ל-Nokia 7.1

Nokia 7.1 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

חברת HMD Global הפינית ממשיכה לחזק את שורותיה של סדרת הביניים נוקיה 7, כשהחדש מבין המכשירים הינו ה-Nokia 7.1 אותו הציגה החברה באוקטובר. הסמארטפון החדש עושה כעת דרכו לישראל ונחת על שולחננו לצורך סקירה, אך לפני שנסיק את כל המסקנות אודות המכשיר, נבדוק תחילה מה מסתתר בתוך הקופסה שלו ונספק גם הצצה ראשונית ליכולותיו בתחום הצילום.

הקופסה של הנוקיה 7.1 די גדולה וצבעונית ובראשה מוצג הסמארטפון בצבע אותו תמצאו בקופסה, במקרה שלנו מדובר במכשיר בצבע הכחול. בתוך הקופסה תוכלו למצוא:

  • סמארטפון Nokia 7.1
  • סיכה להוצאת מגירת הסים \ הרחבת זיכרון MicroSD
  • אוזניות In-Ear עם מיקרופון
  • כבל נתונים USB-C ל-USB A
  • מטען

ה-Nokia 7.1 מגיע עם מערכת ההפעלה Android One, מה שאומר שתקבלו גרסה נקייה של ממשק המשתמש שמציעה אנדרואיד ובגרסה 8.1 אוראו. המכשיר כבר החל לקבל בעולם עדכון לגרסת אנדרואיד 9 פאי, אולם במכשיר אותו קיבלנו מהיבואן בישראל עדיין לא הופיע עדכון זה.

המכשיר עשוי מתכת ועיצובו די סטנדרטי, כשלטעמי עשתה החברה עבודה טובה הרבה יותר בצבע הכסוף של המכשיר. הכפתורים מספקים פידבק טוב ללחיצה וגם חיישן טביעות האצבע בגב המכשיר עובד במדויק ובמהירות. ישנה אפשרות להגדרת זיהוי פנים, אך זו חבויה בתוך אפשרות ה-Smart Lock בתוך הגדרות האבטחה במכשיר ודי קשה לאתר אותה אם לא ממש חיפשתם.

גולת הכותרת במכשיר על פי הצהרותיה של היצרנית הינה תצוגת ה-Pure Display החדשה אשר מספקת תמיכה ב-HDR10, אם כי זו לא מראה אותותיה דרך האפליקציה של נטפליקס בתכנים תומכים. כן הצלחתי להבחין בשינויי ניגודיות וחדות קלים בצפייה בתמונות כאשר פונקציית ה-HDR פועלת אל מול הבחינה כאשר היא כבויה, אך לא אוכל לומר כי מדובר בשינויים משמעותיים. כך או כך, המכשיר מציג צבעים עשירים וניגודיות טובה עם בהירות מספקת.

Nokia 7.1 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
Nokia 7.1 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

בצד הצילום התרשמתי במיוחד ממצב הצילום בשימוש באפקט הבוקה, זה מבצע הפרדה טובה למדי גם לעצמים, כך שלא מדובר במצב המיועד רק לצילום של פנים. ישנו גם מצב צילום מתקדם, שמאפשר לברור בין הגדרות הצילום השונות באופן ידני, למי שלא מוכן להתפשר על מצבי הצילום האוטומטיים.

למפרט מלא


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים