וידאו: אב-טיפוס מבית ASUS של מכשיר Windows Phone 7 נחשף בשנית

עוד מראשית ימיה של Windows Phone 7, מערכת ההפעלה החדשה לטלפונים סלולריים מבית מיקרוסופט, ידענו כי לאסוס יש תפקיד מיוחד במערכה המחודשת של ענקית התוכנה בשוק הסלולר. אסוס הופיעה כאחת מהיצרניות השותפות עוד ב-MWC 2010 (במהלכה הוכרזה מערכת ההפעלה), ומכשיר שיוצר על ידה שימש לפיתוח (ולהדגמה הראשונה) של WP7. היום אנו זוכים לראות את הסלולרי שככל הנראה יהיה הראשון של החברה הטאיוואנית להגיע לשוק בוידאו, לאחר שדלף לראשונה בתמונה לפני כחודש.

אמנם, הוידאו, שאורכו כ-12 דקות, לא ממש מתמקד ביכולות ובחומרת המכשיר של אסוס, אך ניתן להתרשם מהעיצוב וממערכת ההפעלה של מיקרוסופט (למרות שאין כל חדש בוידאו). אנו זוכים לקבל אישור נוסף כי מכשירי WP7 יגיעו לפי תקופת החגים בארה”ב, ואת מחויבותה של מיקרוסופט למפתחי הפלטפורמה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים