ספוטיפיי מסכמת לכם את 2018 עם רשימת השירים המובילים שלכם

Spotify Wrapped (תמונה: יח"צ ספוטיפיי) Spotify Wrapped (תמונה: יח”צ ספוטיפיי)

ספוטיפיי מסכמת את שנת 2018 ומציגה סיכומים אישיים למוסיקה לה האזין כל אחד ממשתמשי השירות, החל מהשיר שהאזנתם לו ב-1 בינואר ועד השירים החדשים ב-Spotify Single וכל מה שבאמצע. דרך אתר בשם Spotify Wrapped שעלה כעת לאוויר תוכלו לגלות מחדש, וגם לשתף, את המוזיקה והפודקאסטים שעיצבו את הפסקול שלכם ב-2018.

באתר מוצגות מספר הדקות בהן האזנתם למוזיקה במהלך השנה וניתן לגלות גם אילו אמנים חדשים מצאתם, מהו השיר והאמן שהאזנתם להם הכי הרבה ומהו הז’אנר שאתם הכי אוהבים? עם סיום הצגת כל נתוני השימוש שלכם תוכלו לשתף את כרטיס התוצאות באינסטגרם, טוויטר ופייסבוק. משתמשי Spotify פרימיום יכולים לצלול טיפה יותר בנתונים באמצעות גישה לנתונים נוספים. ספוטיפיי מאפשרת לשתף את כרטיס התוצאות האישי (Wrapped share card) דרך המנגנון באתר ה-Wrapped ואם יהיה מעניין מספיק, אולי הוא יופיע על שלטי חוצות מובילים בעולם, כולל הטיים סקוור בניו יורק, כיכר פיקדלי בלונדון ועוד.

כחלק מהתהליך באתר, תוכלו לקבל רשימת השמעה של 100 השירים הנבחרים להם האזנתם בשנה החולפת, ומלבד האזנה ל-Wrapped, משתמשים יוכלו ליהנות גם מ-Tastebreakers, רשימת השמעה שנוצרה במטרה להכיר למשתמשים מוזיקה מז’אנרים ואמנים שבדרך כלל לא מקשיבים להם, אבל הפרופיל האישי מרמז שיאהבו אותם.

Spotify Wrapped (תמונה: יח"צ ספוטיפיי)
Spotify Wrapped (תמונה: יח”צ ספוטיפיי)

עם ההשקה של 2018 Artist Wrapped, ספוטיפיי מספקת גם לאמנים אתר אישי המיועד במיוחד בשבילם. האמנים והצוות שלהם, יכולים לקבל נתוני האזנה של המעריצים שלהם מהשנה האחרונה, כולל השיר הפופולארי ביותר על-פי חודש, מספר השעות שהמעריצים האזינו לזמר, כמה מעריצים התווספו השנה ועוד. כניסה ל-Spotify for Artists, מאפשרת לכל אמן לגלות איך המוזיקה שלו חיברה בין המעריצים בכל בעולם, בתנאי שיש לאותו אומן תוכן בסופוטיפיי ולפחות 3 מאזינים מאז ה-31 באוקטובר.

היכנסו לאתר Spotify Wrapped כדי לגלות את המובילים שלכם בספוטיפיי לשנה החולפת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים