פתוח לישראלים: Google Voice – שיחות לקווים נייחים וניידים מהמייל

גוגל הרחיבה אתמול את שירות השיחות – Google Voice, באופן משמעותי ביותר עם תמיכה ב-38 שפות נוספות וכעת כלל משתמשי Gmail הישראליים יוכלו לבצע שיחות לקווים נייחים ונייידים ישירות מהמייל. שירות Google Voice החל את פעילותו בשנה שעברה בארה”ב ובקנדה, כאשר הציע שיחות בחינם בתוך המדינה. לצערנו, משתמשי שאר העולם לא ברי מזל ועל מנת לשוחח עם חברינו בארץ נצטרך לשלם מחיר, אם כי מוזל.

המחירים שגוגל מציעה בישראל נותנים תחרות לספקיות התקשורת המקומיות, כאשר שיחה משירות ה-Google Voice לטלפון נייח תעלה לכם כ-7 אג’ לדקה (או $0.02) בעוד שיחה לטלפון נייד תעלה כ-34.7 אג’ לדקה (או $0.1) (המחירים חושבו לפי שער הדולר נכון לכתיבת שורות אלו). מדינות פופולאריות אחרות בקרב הישראלים זמינות גם כן בתעריפים מוזלים, כגון: ארה”ב – 3.4 אג’ לדקה לנייחים וניידים; צרפת – 7 אג’ לדקה לנייחים, 35 אג’ לדקה לניידים; הרשות הפלסטינאית – 80 אג’ לדקה (לרשימת התעריפים המלאה).

עבור משתמשים ישראלים רבים השירות כבר זמין כעת ב-Gmail, אליו ניתן לגשת על ידי לחיצה עם אייקון הטלפון הירוק שלצידו רשום “Call Phone”. לפני ביצוע השיחה אתם צריכים להתקין את פלאגין Google Voice. לאחר ההתקנה תופנו לרכישת קרדיט לשיחות, אותו ניתן לרכוש בארבע מטבעות (דולר אמריקאי, דולר קנדי, יורו ופאונד) דרך כרטיס האשראי או Google Checkout, הסכום שניתן לרכוש הינו $10 בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים