הוכרז: Huawei Enjoy 9 – עם מסך בעיצוב מודרני וסוללה גדולה במיוחד

Huawei Enjoy 9 (תמונה: Vmall) Huawei Enjoy 9 (תמונה: Vmall)

לאחר שהציגה לנו את דגמי Huawei Enjoy 9 Plus ו-Huawei Enjoy Max בחודש אוקטובר האחרון, וואווי ממשיכה לחדש את השוק הבינוני-נמוך מתוצרתה וכעת מציגה את Huawei Enjoy 9. הדגם החדש בסדרה יהווה גרסה סטנדרטית מדגם הפלוס שהוצג באוקטובר, ועל מנת לעשות זאת הוא מגיע עם מפרט חלש יותר.

בחזיתו של ה-Enjoy 9 נגלה מסך בגודל 6.26 אינץ’, ברזולוציית +HD, עם פאנל מסוג IPS LCD ובפריסה של 1520 על 720 פיקסלים. אין סורק טביעות אצבע בקדמת המכשיר, או בכלל, אך כן נקבל בחבילה הזו שקע אוזניות בגודל 3.5 מ”מ. עוד בקדמת המכשיר ניתן להבחין במצלמת הסלפי ברזולוציית 8 מגה פיקסל ובמפתח צמצם f/2.0, כשמעליה מתיישבת אפרכסת השמע.

מתחת למכסה המנוע פועמת מערכת השבבים Snapdragon 450 המצוידת ב-8 ליבות מסוג Cortex-A53, אלו מיועדות לחסוך בחשמל ורצות בתדר מירבי של 1.8 גיגה-הרץ. גזרת המולטי-טאסקינג תבצע את משימותיה באמצעות 3 או 4 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, יחד עם 32 או 64 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה.

Huawei Enjoy 9 (תמונה: Vmall)
Huawei Enjoy 9 (תמונה: Vmall)

את חלקו האחורי של המכשיר מקשטת וואווי באמצעות מערך צילום אנכי וכפול, הכולל זוג חיישני 13 ו-2 מגה פיקסל במפתחי צמצם של f/1.8 ו-f/2.4 בהתאמה. מתחת לגבו המעוטר והצבעוני של המכשיר נמצאת סוללה בקיבולת 4000 מיליאמפר/שעה שאינה תומכת בטעינה מהירה, וזו עתידה לספק כוח למערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1 אוראו המהווה שכבת בסיס לממשק המשתמש EMUI 8.2.

את ה-Huawei Enjoy 9 חשפה וואווי בצבעים שחור (סולידי), סגולורוד (מדורג), אדום כהה ואדום בהיר (מדורג) וכחולתכלת (מדורג). מחירו של המכשיר אינו ידוע בשלב זה, אך הינו צפוי לעלות למכירה החל מה-12 בדצמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים