הוכרז: OnePlus 6T McLaren Edition – עם 10GB RAM, עיצוב ספורטיבי וטעינה מהירה במיוחד

OnePlus 6T McLaren Edition (תמונה: OnePlus) OnePlus 6T McLaren Edition (תמונה: OnePlus)

וואן פלוס חשפה היום (ג’, 11.12) גרסה חדשה עבור מכשיר הדגל האחרון שלה, OnePlus 6T, בשיתוף פעולה עם קבוצת מקלארן (McLaren), יצרנית רכבי היוקרה הבריטית. המכשיר החדש, שייקרא OnePlus 6T McLaren Edition, ישמור על מרבית מפרטו הטכני של הדגם המקורי שהוצג בסוף אוקטובר, עם עדכונים בצד העיצוב ותוספת של זיכרון ותמיכה בטעינה מהירה במיוחד.

מספר שינויים קלים נערכו בדגם ה-OnePlus 6T על מנת שתוכל החברה להציג את הגרסה החדשה בשיתוף מקלארן, בהם נמצא תבנית עיצוב שחורה המעוטרת בפסים מתחת לגב הזכוכית של המכשיר, זו מייצגת את השימוש של חברת מקלארן בסיבי פחם בגוף רכבי הפורמולה 1, פסים בצבע כתום פאפאיה הרצים על מסגרתו ואת לוגו חברת McLaren בחלקו התחתון של גב המכשיר. מלבד זאת, הוסיפה החברה גם רקע חדש למסך הנעילה, כפתור מעוצב עם אנימציה לפתיחת הנעילה ואף אנימציה חדשה בהדלקה ראשונה של המכשיר.

OnePlus 6T McLaren Edition (תמונה: OnePlus)
OnePlus 6T McLaren Edition (תמונה: OnePlus)

לצד השינויים בצד העיצוב עידכנה החברה מספר חלקים גם במפרטו הטכני של המכשיר וכעת נמצא בו זיכרון פעולה (RAM) בנפח 10 גיגה-בייט ותמיכה בטכנולוגיית הטעינה Warp Charge 30, אשר לטענת החברה תטעין עד 50% מסוללת המכשיר תוך 20 דקות בלבד.

במפרט הטכני של הגרסה החדשה נמצא מסך Optic AMOLED בגודל 6.41 אינץ’ המצופה בזכוכית המגן Gorilla Glass 6 ומגיע ברזולוציית +Full HD, בפריסה של 1080×2340 פיקסלים. מעל התצוגה, בתוך מגרעת ‘טיפת מים’ קטנה, ממוקמת מצלמת סלפי בעלת חיישן 16 מגה-פיקסל עם תמיכה בייצוב אלקטרוני (EIS) ומפתח צמצם f/2.0, כאשר בגבו של הסמארטפון נמצא מערך צילום כפול המורכב מחיישני 16 ו-20 מגה-פיקסל עם תמיכה בייצוב אופטי (OIS) ואלקטרוני (EIS), זיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי ומפתחי צמצם של f/1.7.

מתחת למכסה המנוע נמצא את מערכת השבבים Snapdragon 845 יחד עם רכיב זיכרון LPDDR4X בנפח 10GB RAM ולצד רכיב אחסון מהיר מסוג UFS 2.1 בנפח 256 גיגה-בייט. כמו דגם ה-OnePlus 6T הסטנדרטי, גם כאן נמצא חיישן טביעות אצבע ביומטרי המוטמע מתחת לתצוגה, סוללת 3,700mAh ואת מערכת ההפעלה אנדרואיד 9 פאי יחד עם ממשק ה-OxygenOS של החברה.

תכולת האריזה של OnePlus 6T McLaren Edition (תמונה: OnePlus)
תכולת האריזה של OnePlus 6T McLaren Edition (תמונה: OnePlus)

מחירים ומועדי השקה

את ה-OnePlus 6T McLaren Edition תשיק החברה תחילה בארה”ב ובשווקים נבחרים באירופה החל מיום חמישי הקרוב, ה-13 בדצמבר, כאשר לאחר מכן יהיה זמין גם בשווקים נוספים. מחירו של המכשיר בארה”ב יעמוד על 699 דולר (כ-2,620 שקלים), כאשר באירופה יימכר זה ב-699 אירו (כ-2,980 שקלים) ובאנגליה במחיר של 699 לירות שטרלינג (כ-3,300 שקלים).

מסל נאו, היבואן הרשמי של מוצרי OnePlus בישראל, נמסר כי דגם ה-OnePlus 6T McLaren יעשה דרכו ארצה בעוד כשבועיים. מחיר המכשיר בישראל יעמוד על 3,600 שקלים.

*עדכון (12.12): מחיר המכשיר בישראל עודכן בגוף הכתבה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים