מכשיר ה-Huawei P Smart 2019 דולף לרשת ומציג עיצוב, מחיר ומפרט מלא

Huawei P Smart 2019 (תמונה: Roland Quandt) Huawei P Smart 2019 (תמונה: Roland Quandt)

כחצי שנה בלבד לאחר ההכרזה על דגם +Huawei P Smart, חברת וואווי ממשיכה קדימה ובהמשך להדלפה הראשונית אודות המכשיר, נראה כי אנחנו מתקרבים למועד ההכרזה הרשמי של מכשיר ה-Huawei P Smart 2019. הדגם החדש מופיע עם עיצוב מעודכן המביא עמו מגרעת קטנה יותר, אך אינו נדמה כמחליף לדגם +P Smart אשר מציע מפרט כמעט זהה ואף טוב יותר. המידע החדש צץ ברשת דרך חנות  בשם boulanger, בה הופיע המכשיר בטעות והוסר מיד לאחר מכן.

בחלקו הקדמי של הדגם החדש בסדרה נגלה מסך בגודל 6.2 אינץ’, ברזולוציית +Full HD, עם פאנל מסוג IPS LCD ובפריסה של 2340 על 1080 פיקסלים. המגרעת הגדולה של +P Smart הצטמצמה משמעותית בדגם המודרני, וכעת נוכל למצוא מגרעת ‘טיפת מים’ קטנה בלבד. מעבר לכך, שולו התחתון של המכשיר אינו מהקטנים שראינו, אך וואווי אינה מתאמצת לקחת את עיצובו של המכשיר לקצה, עקב העובדה שזהו לא מכשיר דגל.

מתחת למכסה המנוע פועמת מערכת השבבים Kirin 710 הנפרסת בחלוקה של 4 על 4. ארבע הליבות הראשונות במערך הינן מסוג Cortex-A73, ואלו רצות בתדר מירבי של 2.2 גיגה-הרץ, כאשר ארבע הליבות הנוספות מגיעות מסוג Cortex-A53 ופועלות בתדר מירבי של 1.7 גיגה-הרץ.

Huawei P Smart 2019 (תמונה: SlashLeaks)
Huawei P Smart 2019 (תמונה: SlashLeaks)

על חטיבת ריבוי המשימות מפקידה וואווי 3 גיגה-בייט של זיכרון עבודה (RAM), יחד עם 64 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה. על התזמורת כולה תנצח מערכת ההפעלה אנדרואיד 9 פאי, בשיתוף פעולה מצד סוללה בקיבולת 3400 מיליאמפר/שעה הנטענת דרך מחבר מסוג microUSB הממוקם על יד שקע האוזניות.

מערך הצילום בדגם ה-P Smart 2019 כולל זוג חיישני 13 ו-2 מגה פיקסל בחלקו האחורי, כשחיישן 8 מגה פיקסל מתיישב בתוך מגרעת ‘טיפת המים’ שבחזיתו. לפחות על הנייר, זה הוא אינו שדרוג מדגם +P Smart אשר הוכרז לפני כחצי שנה והגיע עם זוג חיישני 16 ו-2 מגה פיקסל בחלקו האחורי, בנוסף למצלמת סלפי ברזולוציית 24 מגה פיקסל.

לבסוף, את כל החבילה עוטפת וואווי תחת תג מחיר של כ-285 דולר, ועבור מחיר זה ניתן לקבל את המכשיר בצבעים שחור, וכחול-תכלת (מדורג). על פי המידע שהופיע בעמוד שירד מהאוויר, המשלוחים למזמינים של המכשיר היו אמורים לצאת ב-2 בינואר, כך שאנחנו נצפה להכרזה רשמית על המכשיר בזמן הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים