הדלפה: מכשיר מסתורי בסדרת ה-Galaxy S10 צץ ברשת

שלט סמסונג גלקסי (צילום: גאדג'טי) צילום: גאדג’טי

זמן קצר לאחר שגילינו את מחיריהם של שלושת הדגמים הרגילים בסדרת ה-Galaxy S10, מכשיר נוסף המשויך לסדרה צץ ברשת ונדמה כי זה הוא דגם התומך ברשתות סלולר מהדור החמישי. שלושה הדגמים הקודמים נשאו עימם את שמות הקוד SM-G970 ל-Galaxy S10 Lite, כשדגם ה-S10 נקרא SM-G973 ודגם ה-S10 Plus מתייצב עם שם הקוד SM-G975.

אומנם, המידע החדש נוגע לסמארטפון חדש ומסתורי תחת שם הקוד SM-G977. בנוסף לכך, המידע החדש גורס כי גרסאות לשוק האמריקאי והדרום-קוריאני כבר קיבלו את שמות הקוד, אך הגרסה האירופאית הנגמרת באות F עוד לא בידיהם. הגרסה הדרום-קוריאנית של המכשיר נקראת SM-G977N, כשהגרסה האמריקאית של המכשיר נקראת SM-G977U.

במידה ונחבר את חלקי הפאזל, נדמה כי זה הוא הצעד הראשון של המכשיר הניסיוני בעל המגרעת המוזרה אל עבר השוק הרחב. מנגד, ישנו סיכוי גדול שהעיצוב בעל המגרעת הצדדית והגדולה לא יגיע לקהל משתמשי הקצה, אך זה הוא ללא ספק מבט ראשוני אל עבר העתיד של רשת הדור החמישי. יחד עם הדברים הללו, נראה כי עיכובה של הגרסה התומכת ברשת הדור החמישי יתברר כסימן מקדים לעיכובים עתידיים.

מכשיר ניסיוני מבית סמסונג התומך ברשת הדור החמישי (תמונה: gizchina)
מכשיר ניסיוני מבית סמסונג התומך ברשת הדור החמישי (תמונה: gizchina)

ייתכן כי בשלבי השיווק והפיתוח הבאים נראה עיכובים נוספים אשר ייווצרו מסיבות אלו ואחרות בפריסת התמיכה, או בפיתוח המכשירים התומכים. הגרסה המשודרגת של סדרת ה-Galaxy S10 נדמית ככזו המתעכבת מלכתחילה גם בגזרת ההדלפות, זאת בהתחשב בעובדה שלא ראינו את עיצובו הסופי של המכשיר בשום הדלפה בשלב זה, כחודשיים לפני הכרזתו הצפויה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים