חברת OnePlus מסבירה כיצד עובדת טכנולוגיית הטעינה המהירה Warp Charge 30

OnePlus 6T McLaren Edition (תמונה: OnePlus) OnePlus 6T McLaren Edition (תמונה: OnePlus)

מכשיר ה-OnePlus 6T McLaren Edition אשר הוכרז לאחרונה הגיע עם טכנולוגיית טעינה מהירה חדשה מבית וואן-פלוס הנקראת Warp Charge 30, וכעת וואן-פלוס מסבירה כיצד מאפשרת טכנולוגיה זו טעינה מהירה יותר מטכנולוגיית ה-Dash Cahrge. בין ההסברים מרחיבה החברה גם מדוע קראה לטעינה החדשה דווקא Warp Charge 30, והאם היא תעבוד עם מכשירים קודמים.

בהסברי החברה נוכל לגלות כי טכנולוגיית ה-Warp Charge 30 נקראת כך, עקב החלטות שנבעו מסרטי מדע-בדיוני. מתברר כי בסרטים הללו ישנו כפתור הנקרא “Warp”, וברגע שהטייס לוחץ עליו, החללית נעה במהירות יוצאת דופן שאינה ניתנת לתפיסה. בנוסף לכך, המספר 30 תופס את מקומו בזכות כמות הוואט (Watt) הנעה אל המכשיר.

תכולת קופסת ה-OnePlus 6T McLaren Edition (תמונה: OnePlus)
תכולת קופסת ה-OnePlus 6T McLaren Edition (תמונה: OnePlus)

על מנת לדאוג שהגרסה החדשה של המכשיר לא תתפוצץ או תספק ביצועים נחותים לעומת השימוש הרגיל, וואן-פלוס שינתה את מנגנוני הבטיחות של המכשיר, שדרגה את רכיבי הסוללה על מנת שיעמדו בהספק החדש ודאגה להוסיף שכבת הגנה הממוקמת על גבי הסוללה ומבטיחה פיזור חום טוב יותר. מה שמוביל לשאלה, אם נטעין את ה-OnePlus 6T הסטנדרטי עם מטען ה-Warp Charge, זה יתרום? בקצרה, לא ממש.

ובהרחבה, המטען החדש המגיע בקופסת ה-OnePlus 6T McLaren Edition לא יטעין במהירות ה-Warp Charge מכשירים קודמים של החברה, אך כן תוכלו להשתמש בו על מנת להטעין מכשירים קודמים במהירות ה-Dash Charge בה וואן-פלוס השתמשה לפני כן. במידה ותרצו להשתמש בכבלים שקניתם למכשיר ה-OnePlus 6T הרגיל והישן שלכם עם מטען ה-McLaren Edition, המכשיר החדש שלכם כן ייטען במהירות החדשה.

על פי הגרפים המוצגים לעיל, מטען ה-Warp Charge 30 מסוגל לספק 50 אחוזי סוללה ב-20 דקות בזמן שהמסך כבוי, ואת אותה כמות הטעינה בכ-30 דקות בזמן משחק ב-PUBG Mobile. ל-100 אחוזים תוכלו להגיע ב-60 דקות באמצעות המטען החדש, אך תוכלו לעשות זאת רק כשהמסך כבוי, ובמידה ותשחקו ב-PUBG Mobile בזמן הטעינה, תגיעו לכ-90 אחוזים באותו הזמן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים