סקר סיכום שנה: בחרו בכל מי שעשו לכם את שנת 2018

סיכום שנה

שנת 2018 עומדת להסתיים ורגע לפני שתגיע השנה החדשה, על חידושיה והחדשות הרבות שתביא אלינו איתה, הגיע הזמן להביט לאחור ולהיזכר בכל מה שעבר על עולם הטכנולוגיה והבידור בשנה החולפת. כבכל שנה, גם בשנת 2018 ראינו שינויים בתחומים שונים, כאשר בעולם הסמארטפונים המשיכו היצרניות להתמקד בצד התצוגה והצילום וניסו להציג בפנינו דרכים חדשות ליצור קשר עם העולם דרך מסכי המכשירים ההולכים וגדלים.

זכינו לראות את שולי המסכים נדחפים עוד ועוד לצדדים, תוך שהם מפנים מקומם למגרעות בגדלים שונים ולאחרונה גם לחורים במסך המיועדים למצלמות הסלפי, זכינו לראות עסקאות משמעותיות שהמשיכו לאגד חברות ענק יחד ונתקלנו בלא מעט פירצות אבטחה, בין אם במעבדי המחשבים או באתרי אינטרנט גדולים.

כמו בכל שנה, הגיעה העת שלכם להחליט מי הם אלו שעשו עבורכם את השנה. מה היו הסמארטפונים שהרשימו אתכם במיוחד, העסקאות שהשאירו עליכם את החותם הגדול ביותר, הסרטים שהנעימו את זמנכם והסדרות החדשות שגרמו לכם לא לזוז מהספה בסלון. ההחלטה על המובילים של 2018 נמצאת כעת בידכם, אז הצביעו והשפיעו! תוצאות הסקר לסיכום שנת 2018 יפורסמו ב-31 בדצמבר כחלק מכתבות סיכום השנה שלנו בגאדג’טי.

חושבים שיש סדרות יותר טובות? סרטים יותר מעניינים? עסקאות יותר חשובות? אם המועמדים המועדפים שלכם לא מופיעים בבחירות המצומצמות שלנו עבור סקר סיכום השנה – שתפו אותנו בתגובות במועמדים שלכם.

קישור ישיר לסקר (אם לא עובד לכם בעמוד זה) – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים