עדכון: iOS 4.1 לקראת פריצה

האקר העונה לכינוי Pod2G מצא פרצת אבטחה המאפשר פריצה לגרסת iOS 4.1 החדשה, כך מדווח MuscleNerd (דובר ה-DeavTeam) בחשבון הטוויטר שלו. הפרצה הינה למעשה מסוג “Bootrom exploit” – חור האבטחה שינוצל יאפשר פריצה שתפעל ישירות על זיכרון האתחול של המכשיר, משמע על החומרה שלו, ולכן לא יספיק עדכון קושחה בשביל שאפל תחסום את החור. אפל תיאלץ לעדכן את חומרת המכשיר, כפי שקרה עם האייפון 3GS.

החיסרון בפריצה מסוג זה הוא שהיא תהיה “תלויה” (Thetered) – משמע, לאחר כל כיבוי והדלקה מחדש של המכשיר ניאלץ לפרוץ אותו שוב. הדבר לא יפגע במידע השמור על המכשיר, כמו אפליקציות, אנשי קשר וכו’, אבל זה כן יהיה די מעצבן שניאלץ לחבר את המכשיר למחשב על מנת לפרוץ אותו מחדש לאחר כל פעם שהמכשיר נכבה בטעות. כמובן שהפריצה הסופית עדיין לא שוחררה, וכמו שאתם רואים, MuscleNerd אומר שיש עוד הרבה עבודה. בינתיים כדאי להתרחק מ- 4.1.

עוד מוסיף MuscleNerd, שהפירצה כבר הספיקה להיבדק על iPhone 4, iPad והאייפוד טאץ’ החדש, ועל כולם נמצאה עובדת. להערכתנו, לא ייקח לפריצה יותר מדי זמן להגיע לקהל הרחב, אז פשוט התאזרו בסבלנות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים