AMD מרחיבה את סדרת ה-Athlon עם זוג מעבדים חדשים

AMD Athlon (תמונה: AMD) AMD Athlon (תמונה: AMD)

יצרנית המעבדים AMD מכריזה על זוג מעבדים חדשים בסדרת ה-Athlon, ה-Athlon 220GE ו-Athlon 240GE,שיצטרפו למעבדי ה-Athlon 200GE ו-Athlon PRO 200GE שהוכרזו בחודש ספטמבר האחרון. המעבדים החדשים מגיעים בתדר גבוה יותר לעומת ה-200GE, אך עם תצורה זהה של 2 ליבות, 4 נימים וליבת Vega 3 גרפית.

סדרת מעבדי ה-Athlon החדשה של AMD משתמשת בליבות Zen בייצור 14nm ישן יחסית שאנו יכולים למצוא בדור הראשון של מעבדי ה-Ryzen של AMD ובצירוף ליבה גרפית VEGA 3 עם 3 יחידות עיבוד מובנות שמעניקות למעבד יכולת להריץ משחקים ברזולוציית 720p, לפי AMD.

נכון להיום שלושת מעבדי ה-Athlon לשוק הביתי כוללים את:

  • Athlon 200GE – עם 2 ליבות, 4 נימים בתדר של 3.2GHz ותג מחיר של 55 דולר.
  • Athlon 220GE – עם 2 ליבות, 4 נימים בתדר של 3.4GHz ותג מחיר של 65 דולר.
  • Athlon 240GE – עם 2 ליבות, 4 נימים בתדר של 3.5GHz ותג מחיר של 75 דולר.

כפי שאפשר לראות, ההבדל בין מעבדי ה-Athlon החדשים לגרסת ה-200GE מגיע בדמות תדר גבוה יותר ב-200Hz ו-300Hz עם תוספת של 10 ו-20 דולרים במחיר, בהתאמה, שיפור תדרים קל יחסית אותו ניתן לבצע בחלק מלוחות האם למרות שמעבדי Athlon לא תומכים רשמית בהמהרה (Overclocking).

הרעיון מאחורי סדרת ה-Athlon של AMD פשוט – מדובר בפתרון זול במיוחד במחיר שמתחיל ב-55 דולר ונועד למשתמשים המעוניינים לבנות מחשב זול אך שימושי, כאשר הפתרון הקרוב ביותר מצידה של אינטל עולה כמעט פי 2 כיום לאור עליית מחירי מעבדי אינטל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים