אפשרות תמונה בתוך תמונה לסרטונים מגיעה ל-WhatsApp Web

אפליקציית המסרים הפופולרית WhatsApp החלה לתמוך לאחרונה באפשרות Picture-in-Picture (ר”ת PiP) באתר WhatsApp Web, פלטפורמת הרשת המועדפת על לא מעט משתמשים ברחבי העולם אשר עושים שימוש במחשבים ולא מעוניינים בפתיחת המכשיר הסלולרי בכל קבלת הודעה. הפיצ’ר החדש יאפשר למשתמשים להפעיל סרטונים במצב תמונה-בתוך-תמונה.

את האפשרות להציג תמונה-בתוך-תמונה הכרנו כבר עם אנדרואיד 7 נוגט, בה התאפשר לנו להציג את האדם איתו אנחנו מדברים בתוך מלבן קטן בצד המסך, כאשר אנחנו ממשיכים להשתמש בסמארטפון. אפליקציית WhatsApp החלה לראות את היתרון שבאפשרות זו בעיקר בפלטפורמת הרשת, ומאז גרסה 0.3.1846 הפיצ’ר שולב בגרסת הרשת של האפליקציה.

מצב PiP ב-WhatsApp Web (תמונה: wabetainfo)
מצב PiP ב-WhatsApp Web (תמונה: wabetainfo)

את השימוש בו יוכלו לעשות כל משתמשי פלטפורמת הרשת שברשותם גרסה זו, וכך להציג סרטונים שהם שלחו לאחרים או שהתקבלו אליהם תוך קריאת הודעות אחרות. הפיצ’ר יכנס לפעולה ברגע שתפעילו סרטון שנשלח אליכם, וכאשר תעשו זאת האופציה תופיע בצד השמאלי והעליון של הסרטון. בלחיצה על אפשרות ה-PiP, הסרטון ירחף על גבי המסך ותוכלו להמשיך בקריאת ההודעה.

במידה והסרטון שותף דרך Facebook, Youtube, Instagram וכו’, לא תוכלו להציג את הסרטון באמצעות האפשרות החדשה, אלא רק בדרך הישנה המעבירה אתכם אל האתר המכיל את הסרטון. על מנת לעדכן את גרסת ה-WhatsApp Web הפועלת על המחשב שברשותכם תצטרכו לנקות את זיכרון המטמון של הדפדפן, ובכניסה הבאה לאתר הגרסה תתעדכן עצמאית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים