שמועה: נווידיה צפויה להשיק את כרטיסי RTX 2060 ו-GTX 1160

Geforce RTX Geforce RTX

שמועה חדשה שצצה ברשת מציגה את חזרתה של סדרת כרטיסי המסך GeForce GTX של נווידיה (nVidia). לפי המידע הקיים, החברה תשיק במהלך חודש ינואר את ה-GeForce RTX 2060 בתור הדגם הזול בסדרת ה-GeForce RTX, זאת בנוסף ל-GeForce GTX 1160, כאשר סדרת ה-GTX החדשה תתבסס על ליבות Turing אך תגיע ללא Ray Tracing שיש ב-RTX.

כרטיס ה-RTX 2060 צפוי להיות גרסה מוחלשת של כרטיס ה-RTX 2070 וישתמש באותה ליבת TU106 אך עם פחות ליבות פעילות, מה שיאפשר לו להגיע לביצועים דומים לכרטיס ה-GTX 1070Ti בתוספת התמיכה ב-Ray Tracing באמצעות ליבות ה-RT של ליבת ה-Turing.

לעומת זאת, סדרת ה-GeForce GTX החדשה, ה-GTX 11XX, תשמש את נווידיה בתור סדרת הביניים במחיר נמוך יותר לעומת כרטיסי ה-RTX כאשר ה-GTX 1160 צפוי להשתמש בליבת Turing מדגם TU116 אך יגיע ללא ליבות RT פעילות, מה שימנע ממנו להשתמש ב-Ray Tracing.

כפי הנראה כרגע, נווידיה מגדירה את ה-Ray Tracing בתוך תוספת לכרטיסי השוק הגבוה בלבד כשסדרת ה-GTX החדשה תשמש לכרטיסי הביניים של החברה. השמועות האחרונות מראות כי ה-RTX 2060 יהיה כרטיס ה-RTX הבסיסי ביותר וכי לא יצא דגם GeForce RTX 2050 בעתיד.

החזרת כרטיסי ה-GTX מאפשרת לנווידיה לחזור לשוק כרטיסי הביניים שהסתמכו עד עכשיו על כרטיסי ה-GTX 10XX הישנים עם ליבות ה-Pascal ולעדכן אותם עם ליבות Turing מהדור האחרון עם ביצועים משופרים, למרות ביטול התמיכה ב-Ray Tracing.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים