עדכון אנדרואיד 9 פאי מתחיל להגיע למכשירי ה-Galaxy S9 עם ממשק One UI

Samsung Galaxy S9 Plus (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

אף שהיה צפוי להגיע רק בתחילת השנה הבאה, סמסונג כבר החלה בהפצת העדכון הסופי של גרסת אנדרואיד 9 פאי עבור מכשירי ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus, זאת לאחר תקופה לא קצרה בה הייתה הגרסה זמינה תחת תכנית הבטא של החברה בלבד. העדכון החל להגיע למשתמשים בגרמניה, אשר מדווחים כי ביצעו את העדכון בהצלחה.

הדגמים שהחלו לקבל את העדכון בגרמניה מגיעים תחת שמות הקוד G965F עבור מכשיר ה-S9 פלוס ו-G960F עבור דגם ה-S9 הסטנדרטי, כך שמדובר בדגמים הדומים לאלו המשווקים כאן בישראל. עם זאת, בשלב זה לא ידוע לנו על עדכונים לדגמים המדוברים עבור משתמשים שרכשו את מכשיריהם בארץ.

הגרסה החדשה תחליף את גרסת אנדרואיד 8 אוראו במכשירים קיימים ועל פי דיווחי משתמשים בגרסת הבטא שכבר ניצלו את ההזדמנות לעדכון לגרסה הסופית של מערכת ההפעלה, מצטרף אל זו גם ממשק המשתמש החדש של החברה – One UI, אשר באמצעותו שומרת סמסונג על עיצוב מינימלי שיחסוך בסיבוכים בממשק המשתמש, ללא הצעות צד המפריעות ללקוחות להגיע לאן שרצו מלכתחילה.

עדכון אנדרואיד פאי לגלקסי S9 (תמונה: SamMobile)
עדכון אנדרואיד פאי לגלקסי S9 (תמונה: SamMobile)

על פי דיווחי משתמשים, שוקל העדכון כ-1.7 גיגה-בייט ומביא עימו גם את עדכון האבטחה האחרון של גוגל למערכת ההפעלה אנדרואיד לחודש דצמבר, 2018.

קיבלתם את העדכון? ספרו לנו בתגובות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים