הוכרז: Xiaomi Mi Play – עם עיצוב יוקרתי, מסך גדול ומחיר אטרקטיבי 

Xiaomi Mi Play (תמונה: שיאומי) Xiaomi Mi Play (תמונה: שיאומי)

ענקית הטכנולוגיה הסינית שיאומי הכריזה על מכשיר חדש הפותח סדרה מסקרנת לחברה. הסמארטפון העדכני עונה לשם Xiaomi Mi Play ומציע את הטוב מסדרת ה-Mi ואת תג המחיר מסדרת Redmi. הדגם החדש כולל מערך צילום כפול בגבו התומך באפקט הפורטרט, מסך גדול בעל פריסה מודרנית וחטיבת ביצועים ראויה.

בחזיתו של ה-Mi Play מככב מסך בגודל 5.84 אינץ’, ביחס תצוגה של 19 על 9, כשצפיפות הפיקסלים נמצאת על 432 פיקסלים לאינץ’ והרזולוציה הינה +Full HD בפריסה של 2280 על 1080 פיקסלים. בחלקו העליון של המסך ניתן להבחין במגרעת ‘טיפת מים’ המכילה את מצלמת הסלפי, כשמעליה מתיישבת אפרכסת השמע ובחלקו התחתון של המסך מתמקם שול התופס שטח גדול למדי.

במעבר לגבו של המכשיר נגלה מערך צילום כפול בתצורה אנכית, המגיע עם חיישן ראשי ברזולוציית 12 מגה פיקסל (f/2.2) וחיישן משני ברזולוציית 2 מגה פיקסל המשמש למדידת עומק בלבד. מצלמה נוספת תקרוץ לחובבי הסלפי וזו נמצאת בתוך מגרעת ‘טיפת המים’ של המכשיר, כאשר זו מציעה רזולוציה העומדת על 8 מגה פיקסל ותומכת בשלל אפקטים לשיפור הצילומים.

Xiaomi Mi Play (תמונה: שיאומי)
Xiaomi Mi Play (תמונה: שיאומי)

גזרת הביצועים הגיעה עם הפתעה גמורה, וזו מופיעה בצורת מערכת שבבים מבית מדיה-טק המשולבת במכשיר. עם דגם ה-Mi Play בחרה שיאומי לעבור למדיה-טק המציעה את מערכת השבבים Helio P35 החדשה. המערכת המדוברת מיוצרת בתהליך 12 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות מסוג Cortex-A53 אשר רצות בתדר מירבי של 2.3 גיגה-הרץ.

את חווית המולטי-טאסקינג מנהל רכיב זיכרון עבודה (RAM) על סך 4 גיגה-בייט, כשלצידו נמצא נפח האחסון העומד על 64 גיגה-בייט. את המערך כולו מריצה סוללה בקיבולת 3000 מיליאמפר/שעה אשר אינה תומכת בטעינה מהירה באחת מהטכנולוגיות המתקדמות, כך שמשתמשי המכשיר יצטרכו להטעין את המכשיר בהספק מקסימלי של 2 אמפר דרך מחבר ה-microUSB.

את ה-Xiaomi Mi Play ניתן לרכוש בצבעים שחור, ורודכתום (מדורג) וכחול החל מה-25 בדצמבר עבור כ-160 דולרים בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים