LG מכריזה על שלושה מקרני קול חדשים לקראת בשיתוף פעולה עם Meridian Audio

סאונד בר LG SL9YG (מקור LG) סאונד בר LG SL9YG (מקור LG)

חברת LG מכריזה על מוצרים נוספים אותם תציג בתערוכת האלקטרוניקה הצרכנית CES 2019 שתיערך בינואר הקרוב בלאס וגאס, ארה”ב. הפעם מציגה החברה 3 מקרני קול חדשים לשוק הגבוה, ה-SL9YGSL10YG ו-SL8YG שנוצרו בשיתוף פעולה עם חברת Meridian Audio על מנת לספק איכות שמע גבוהה תוך שילוב העוזרת הקולית Google Assistant.

בניגוד לשנים קודמות, בהן LG נעזרה ב-Meridian על מנת לשפר את השמע במוצרים שלה, הפעם המהנדסים של Meridian ו-LG עבדו בשיתוף פעולה הדוק על מנת לספק איכות שמע גבוהה עוד יותר בעבור המשתמש. שניים מתוך שלושה מקרני הקול של LG מדגמי SL10YG ו-SL9YG, הספיקו כבר לקבל את פרס החדשנות של CES כשהם מגיעים בעיצוב דק ומינימליסטי.

שלושת מקרני הקול החדשים של LG יגיעו עם תמיכה בטכנולוגיית Dolby Atmos ו-DTS:X לחווית סראונד מציאותית וחזקה כשבנוסף לכך שילבה בהם החברה גם את העוזרת הקולית של גוגל, ה-Google Assistant, לתפעול קולי נוח במקרני הקול ובאביזרים נתמכים נוספים.

סאונד בר SL9YG (תחתון) ו-SL10YG (עליון) (מקור LG)
סאונד בר SL9YG (תחתון) ו-SL10YG (עליון) (מקור LG)

תוספת אפשרית לשלושת מקרני הקול, לפי LG, היא סט רמקולים אלחוטיים אחוריים מדגם SPK 8 לקבלץ חווית סאונד היקפי טובה עוד יותר.

נכון להרגע אין צפי זמינות או מחיר למקרני הקול החדשים של LG, כאשר אנו צפויים לקבל מידע נוסף בתערוכת CES 2019 עצמה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים