מכשירי Huawei P10 החלו לקבל עדכון לאנדרואיד 9, בישראל באפריל 2019

Huawei P10 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Huawei P10 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

נראה כי וואווי (Huawei) אינה מעוניינת לשמור לעצמה את כל הפאי מבית גוגל, ולאחרונה משתמשים באירופה החלו לדווח כי מכשירי סדרת ה-Huawei P10 אשר נמצאים ברשותם מתעדכנים למערכת ההפעלה אנדרואיד 9 פאי. על פי צילומי המסך המוצגים כאן, ניתן להבחין כי העדכון מביא עמו את ממשק המשתמש EMUI 9.0 המחדש את העיצוב הכללי ומאפיינים נוספים.

בצילומי המסך המוצגים נוכל לראות כי דגמי ה-VTR-L29 החלו לקבל את העדכון, אך מידע אודות דגמי ה-VTR-L09 אינו ידוע כרגע. הדגם המוזכר תחילה הוא זה שמשווק בארץ על ידי היבואן הרשמי, וזה מגיע עם אפשרות להכנסת סים כפול. אומנם, בצד העצוב של הנושא, נראה כי זה הוא העדכון האחרון אותו יקבל המכשיר עקב היותו משנת 2017 ולאחר שני עדכוני גרסה מרכזיים. כך שאם אתם מצפים גם לאנדרואיד 10, סביר להניח שתצטרכו למצוא לעצמכם מכשיר אחר.

עדכון מערכת ההפעלה ל-Huawei P10 (תמונה: gsmarena)
עדכון מערכת ההפעלה ל-Huawei P10 (תמונה: gsmarena)

במסגרת העדכון יקבלו המשתמשים ממשק פשוט יותר לתפעול, עם מגוון רינגטונים חדשים השואבים השראה מהטבע ואפשרויות ללמוד על יכולות המכשיר דרך ממשקים מובנים לכך. בנוסף, גם ממשק ההגדרות עבר עיצוב מחדש וכעת זה מציע עיצוב נקי ונעים יותר למראה. פעולות היום-יום במכשיר קיבלו שיפור גם הן, כאשר תיאור העדכון מספר על זמני העלאת אפליקציות מהירים יותר.

עוד בגזרת המהירות, העדכון מגלה לנו כי פעולות שהיו כבדות עם ממשק ה-EMUI 8 יהיו מהירות יותר עם הממשק החדש, וביניהן נוכל למצוא תשלומים עם המכשיר, פתיחת תמונות כבדות ושיתופן ופעולות נוספות.

ומתי העדכון בישראל?

בישראל זמינים כיום עדכוני אנדרואיד 8 ו-EMUI 8 עבור מכשירי Huawei P10, Huawei P10 Plus ו-P10 Lite, אך העדכונים לגרסת אנדרואיד 9 המגיעים יחד עם ממשק המשתמש המותאם EMUI 9 יגיעו למשתמשי המכשירים בישראל רק באפריל 2019, כך נמסר מחברת וואווי בפניית גאדג’טי.

מוואווי נמסר גם כי דגמי ה-P20 וה-P20 Pro בישראל כבר קיבלו את עדכון הגרסה לאנדרואיד 9, כשהדגמים הבאים הזמינים בישראל מריצים כבר את אנדרואיד 8 יחד עם EMUI 8:

  • Mate 10 Pro
  • Mate 10 Lite
  • P9 Lite 2017

על פי מפת הדרכים לשוק הישראלי שחשפה החברה מוקדם יותר השנה, צפויים דגמים נוספים לקבל את עדכון אנדרואיד 9 יחד עם EMUI 9, ובהם דגמי  Mate 9, Mate 9 Pro ו-Mate 20 Lite.

במידה ועדיין לא קיבלתם את העדכונים הזמינים כבר היום למכשירכם, כפי שאלו מופיעים בטבלה מטה, תוכלו לפנות לנציגות השירות של וואווי בישראל, חברת CPM, לעזרה בנוגע לעדכוני התוכנה.

לפניכם טבלה מסודרת המציגה את זמינות העדכונים למכשירים בשוק הישראלי, בין אם נמכרו לפני כניסתה המחודשת של החברה ארצה, ובין אם אחרי:

דגםAndroid 9 / EMUI 9Android 8 / EMUI 8
Huawei Mate 20 / Proעדכון זמין בישראל-
Huawei Mate 20 Liteיעודכן ב-2019, מועד לא ידועעדכון זמין בישראל
Huawei P20 / P20 Proעדכון זמין בישראלעדכון זמין בישראל
Huawei Mate 10 Proזמין בפברואר 2019עדכון זמין בישראל
Huawei Mate 10 Lite-זמין בינואר 2019
Huawei P10 / P10 Plus / P10 Liteזמין באפריל 2019עדכון זמין בישראל
Huawei P9 Lite 2017-עדכון זמין בישראל
Huawei Mate 9 / Proיעודכן ב-2019, מועד לא ידועזמין בינואר 2019


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים