מכשיר ה-Nokia 9 PureView נחשף דרך סרטון הכרזה מודלף עם חמש מצלמות בגבו 

Nokia 9 PureView (תמונה: evleaks)

כרעם ביום בהיר הודלף סרטון ההכרזה של מכשיר ה-Nokia 9 PureView, המכשיר המצופה מצד חובבי המותג הנוסטלגי נחשף כעת באופן כמעט רשמי על ידי האתר mysmartprice אשר שם את ידיו על סרטון ההכרזה. זמן מועט לפני כן, הפיץ המדליף המוכר Evleaks@ את תמונת ההכרזה, אשר נראית כלקוחה מסופו של הסרטון.

בסרטון המדובר נוכל לראות את מכשיר ה-Nokia 9 במלואו, כאשר בחזיתו נגלה מסך PureDisplay בגודל 5.99 אינץ’, ברזולוציית 2K ועם תמיכה בתקן HDR10 להצגת ספקטרום צבעים רחב יותר. על גבי המסך מתיישב סורק טביעות אצבע חדש המאפשר לפתוח את נעילת המסך באמצעות מגע, וזה הוא המכשיר הראשון מבית המותג להגיע עם סורק טביעות אצבע בתצורה שכזו.

מתחת למכסה המנוע מתגלה מערכת השבבים Snapdragon 845 מהשנה החולפת, אשר תפעל לצד 6 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-128 גיגה-בייט של נפח אחסון המשוער להתברר ככזה הניתן להרחבה. במידה וההשערה תתבהר כשלילית, רוכשי המכשיר יוכלו להסתמך על אחסון ללא הגבלה הניתן מצד Google Photos לשמירת כל התמונות והסרטונים שלהם. באופן שאינו מפתיע, הנוקיה 9 משתתף במסגרת פרויקט Android One ומריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 9 פאי באופן נקי.

מערך צילום חדשני מהווה את המאפיין הראשי עליו HMD מסתמכת למכירת המכשיר, זאת בשעה שהמכשיר מגיע עם חמש מצלמות בגבו הנמצאות לצד מבזק LED ומה שנדמה כחיישן לייזר לפוקוס מהיר. על פי הסרטון, המכשיר מאפשר צילום תמונות מכל חמש העדשות במקביל, זאת תוך הכנסת פי 10 יותר אור בהשוואה לחיישן צילום רגיל בסמארטפון.

לבסוף, המאפיין החסר בכל הסרטון המלהיב שלעיל הם חיי הסוללה. נוקיה לא השוויצה בחיי סוללה מדהימים לאורך כל הסרטונים ואנחנו כבר מודאגים. במידה ונסתמך על הדלפות קודמות, הסוללה המריצה את הפעולות במכשיר מגיעה בקיבולת 4150 מיליאמפר/שעה, אבל אם כך היה, מדוע נוקיה לא הזכירה את האמור לעיל אפילו פעם אחת לאורך הסרטון?

על ה-Nokia 9 PureView צפויה HMD Global להכריז במהלך חודש ינואר הקרוב. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים