הוכרז: Huawei Y7 Pro 2019 – עם מערך צילום כפול, עיצוב מודרני ומחיר מפתה 

Huawei Y7 Pro 2019 (תמונה: Huawei)

לאחר שהודלף במלואו לפני מספר ימים בלבד, דגם ה-Huawei Y7 Pro 2019 הוכרז באופן רשמי על ידי וואווי ויאטנם ונראה כי כל ההדלפות היו נכונות. המכשיר החדש מיועד לשוק הנמוך, בעודו מציע מערכת שבבים ממוצעת מבית קוואלקום, יחד עם עיצוב שלא נופל מאף מכשיר אחר וסוללה שתדאג להחזיק את המכשיר בחיים לפחות עד סוף היום.

בחלקו הקדמי של הסמארטפון העדכני מככב מסך בגודל 6.26 אינץ’, ברזולוציית +HD, עם פאנל מסוג LCD ובפריסה של 1520 על 720 פיקסלים. יחס התצוגה עומד על 19:9, כשבחלקו העליון של המסך מתיישבת מגרעת ‘טיפת מים’ קטנטנה ומעליה ממוקמת אפרכסת השמע יחד עם החיישנים הנסתרים. שולו התחתון של המכשיר גדול מספיק על מנת להכיל את לוגו החברה, וזה מתעגל אל שאר קצוות השוליים העליונים.

בגבו של המכשיר מתגלים זוג חיישני הצילום ברזולוציית 13 ו-2 מגה פיקסל, כשתפקידו של חיישן ה-2 מגה פיקסל מייעד את עצמו לאפקט הפורטרט בלבד ולמדידת עומק בתמונות. בנוסף לכך, מפתח הצמצם של החיישן הראשי עומד על f/1.8 וזה תומך בשלל אפקטים המונעים על ידי בינה מלאכותית הלומדת את הרגלי המשתמש. בחזרה לחזיתו של המכשיר נמצא את מצלמת הסלפי, וזו מציעה רזולוציה של 16 מגה פיקסל במפתח צמצם שאינו ידוע.

Huawei Y7 Pro 2019 (תמונה: Huawei)
Huawei Y7 Pro 2019 (תמונה: Huawei)

מתחת למכסה המנוע פועמת מערכת השבבים Snapdragon 450 הכוללת 8 ליבות מסוג Cortex-A53 בתדר מירבי של 1.8 גיגה-הרץ, יחד איתה ירוצו גם 3 גיגה-בייט של זיכרון עבודה לניהול משימות מרובות ו-32 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. את המערך כולו מנהלת מערכת ההפעלה אנדרואיד 8 אוראו, כשאיתה סוללה בקיבולת 4000 מיליאמפר/שעה. 

במידה ותרצו לפתוח את המכשיר, סורק טביעות האצבע לא יעמוד לרשותכם עקב כך שוואווי החליטה שאין צורך בכזה. אומנם, תוכלו לפתוח את המכשיר באמצעות סריקת פנים וליהנות משקע האוזניות אותו וואווי החליטה שאנחנו כן צריכים. את ה-Huawei Y7 Pro 2019 ניתן לרכוש בסין החל מה-5 בינואר עבור כ-170 דולר בצבעים שחור, אדום וכחולתכלת (מדורג).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים