מכשיר ה-Galaxy M10 עובר דרך רשות ה-FCC וחושף את מידותיו וחלקים ממפרטו

שלט GALAXY צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

מכשיר ה-Galaxy M10 ממשיך להותיר אחריו עקבות ברשת וכעת האחרון נחשף דרך רשות ה-FCC אשר קיבלה אותו לבדיקה. דרך ממצאי הרשות נוכל לראות את מידותיו של המכשיר, זאת בנוסף למספר הדגם ותאריך המעבר שלו ברשות, כשלצד הדברים הללו, מפרטו הטכני של המכשיר הודלף חלקית ומציג את שילובה של מערכת שבבים מבית סמסונג.

מידותיו של הסמארטפון נפרסות לאורך של 155.7 מילימטרים, יחד עם רוחב של 75.8 מילימטרים. שטחו של המסך מתואר באורך של 153.2 מילימטרים אותם נוכל להמיר לכ-6 אינץ’. כאמור בעבר, סדרת ה-Galaxy M עתידה למזג לתוכה מספר סדרות ביניים קודמות של סמסונג, כך שנוכל לצפות לעיצוב חדש מבית החברה לכבוד הגעת הסדרה העדכנית לשוק.

בגזרת הביצועים של המכשיר תתגלה מערכת השבבים Exynos 7870 המיוצרת בתהליך 14 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות מסוג Cortex-A53 בתדר מירבי של 1.6 גיגה-הרץ. על גזרת המולטי-טאסקינג מפקידה סמסונג רכיב זיכרון עבודה על סך 3 גיגה-בייט, כשרכיב האחסון של המכשיר כולל נפחים של 16 או 32 גיגה-בייט הניתנים להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון.

את המערך כולו תריץ מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1 אוראו, כשאיתה תרוץ גם סוללה בקיבולת 3400 מיליאמפר/שעה. מערך הצילום של המכשיר משוער לכלול חיישן 13 מגה פיקסל בגבו, כאשר חיישן 5 מגה פיקסל נוסף יפיק את צילומי הסלפי. מתחת למערך הצילום עתיד להתיישב סורק טביעות אצבע אשר יתיישב על גבי דגמי המכשיר בצבעים כחול ואפור-עמוק.

את ה-Galaxy M10 אמורה סמסונג להשיק ברחבי המזרח התיכון ואסיה בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים