תמונות חדשות מאשרות: Samsung Hercules – גרסת ה-Galaxy S II לרשת T-Mobile האמריקאית

רק לפני יומיים פרסמנו כאן לראשונה על סמארטפון ה-Samasung Hercules שנצפה בתמונות ראשונות, כעת ניתן לאשר באופן כמעט ודאי כי מדובר בגרסת ה-Galaxy S II המיועדת לרשת T-Mobile האמריקאית. ה-Hecules יתמוך ככל הנראה ברשת הדור 4 המהירה – HSPA+ של T-Mobile, המאפשרת הורדה בקצב מסחרר של עד 42Mbit לשנייה. סמסונג ממשיכה את המסורת שהחלה במכשיר ה-Galaxy S הראשון, ותציע כמה גרסאות של ה-S 2 לספקיות הסלולר הגודולות בארה”ב – AT&T, Sprint ו-T-Mobile.

המפרט הטכני של ה-Hercules עדיין לא נחשף, אולם המקור שצילם את התמונות טוען כי הוא יגיע עם מסך 4.5 אינץ’ בניגוד ל-4.3 אינץ’ של הדגם המקורי. סוג המסך אינו ידוע, אולם יתכן מאוד כי מדובר גם כן ב-Super AMOLED Plus. החלק היותר מעניין במפרט נוגע דווקא למעבד, כאשר בעוד לגלקסי S 2 יש את פלטפורמת ה-Exynos עם מעבד כפול ליבה 1.2Ghz, יתכן מאוד שהחברה תחליף אותו בדגם מסדרת ה-Snapdragon S3 מבית Qualcomm התומכת במהירות של עד 1.5Ghz למעבד כפול ליבה. המצלמה תשאר זהה, כפי שניתן לראות בתמונה למעלה, עם חיישן 8 מגה-פיקסל ופלאש LED.

ה-Samsung Hercules יריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.3 כמובן, אשר מעליה יולבש ממשק המשתמש הייחודי של סמסונג – TouchWiz UI 4.0. מכיוון שהמכשיר מיועד לשוק האמריקאי, הוא צפוי להגיע עם אפליקציית Netflix מובנת להזמנת סרטים וסדרות לצד אפליקציית ה-GPS הנפוצה בארה”ב – Telenav. ה-Hercules צפוי לנחות ברשת T-Mobile ב-21 לספטמבר, כך לפי מפת דרכים של החברה אשר הולפה בעבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים