ג’ני היא מכונה בפיתוח ישראלי שתייצר עבורכם מים מאוויר

Watergen Genny במבנה ברזייה (תמונה: Watergen) Watergen Genny במבנה ברזייה (תמונה: Watergen)

חברת Watergen הישראלית הכריזה בתערוכת CES המתקיימת ברגעים אלו בלאס וגאס על ג’ני (Genny), מכונה המייצרת מים מאוויר ומטרתה לספק מים במקומות בהם קשה להשיג את אלו במצב נקי ולחסוך בבקבוקי פלסטיק. במידה ואתם משתמשים כיום במכונות מים רגילות בביתכם, וודאי הזדקקתם למיכלי מים גדולים אותם הצבתם על המכונה, או שחיברתכם את המכונה לצינורות המים שבבית. אומנם, המכונה מבית Watergen אינה דורשת אף אחת מהפעולות הללו.

תהליך ייצור המים פשוט למדי ומתבצע בשלושה שלבים:

בשלב הראשון המכונה שואבת אוויר אל תוך הגוף הפנימי, מנקה את האוויר שהתקבל מאבק ולכלוכים אחרים תוך שמירת האוויר הנקי בנפרד. בשלב השני מחממת המכונה את האוויר הנקי שנוצר ומביאה אותו ל”נקודת הטל” שלו, שם הוא מבצע תהליך התעבות ועובר ממצב גז לנוזל. משם המים עוברים דרך מספר מנקים הדואגים שלא יישארו שום לכלוכים לא רצויים במים, זאת תוך הוספת מינרלים ושמירה על הטעם הכללי. השלב האחרון כולל את אחסון המים, ולאחר שאלו עברו את זוג השלבים הקודמים המים מאוחסנים ועוברים סירקולציה על מנת לשמור על טריותם.

החברה מאמינה כי באותה הדרך שבה התרגלנו לטלוויזיות וסמארטפונים, נוכל לבצע את המעבר הכללי לחיים נטולי פלסטיק באמצעות מכונות שכאלו. המכונה מבית Watergen מגיעה במגוון גדלים, זאת על מנת להתאים את עצמה לתנאי השטח בהם היא נמצאת. לדוגמה, את המכונה ניתן למקם בבתי ספר, בתי חולים, בתים פרטיים, משרדים ומקומות נוספים. בתמונות ההדגמה נוכל לראות את המכונה גם בגודל המתאים לבית פרטי, וגם בגודל של ברזייה רחבה המוצעת בשטח.

תפוקת המים לבית ממוצע יכולה לעמוד על עד 27 ליטרים ליום, כך שאם דאגתם אודות הכמויות אותן ניתן להוציא מהמכונה, נראה כי אין סיבה לדאגה. לפטנט הרשום קוראת Watergen בשם GENius, כשהפטנט המדובר הוא זה שמייצג את הרעיון החדש של החברה אותו היא מציגה בתערוכת CES ברגעים אלו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים