שיאומי מציגה חיישן טביעות אצבע עם אפשרות זיהוי במספר מקומות על גבי המסך

שלט שיאומי צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

סורק טביעות האצבע מתחת למסך ממשיך להסתמן כטרנד חם בעולם הסלולר המודרני, כאשר כמעט כל יצרנית סלולר המעריכה את עצמה כיום מחזיקה בלפחות סדרת מכשירים אחת המכילה או עתידה להכיל סורק טביעות אצבע מסוג זה. עוד בשנה שעברה יצרניות טלפונים סיניות כמו OnePlus, שיאומי, Vivo ו-Oppo, כבר אימצו את הטכנולוגיה וכעת נמצאות אלו בשלבי השיפור וההתאמה של החיישנים.

מי שמובילה את המאמצים בתחום מסתמנת בשלב זה כחברת שיאומי, זאת כאשר נשיא החברה לין בין (Lin Bin) פרסם דרך חשבון ה-Weibo שלו סרטון המציג את הטכנולוגיה המשופרת של חיישן טביעות האצבע בפעולה. בנוסף לסרטון צירף לין הסבר המפרט על השינויים שנעשו במסגרת הדור החדש של סורק טביעות האצבע, זאת תוך מעבר על המאפיינים החדשים ביניהם נמצא את שיפור הדיוק ותהליך הזיהוי.

בשלב הראשון מספר לין על כך שתהליך ההרשמה/זיהוי הפך למהיר ונוח הרבה יותר, זאת עקב העובדה שכעת במקום לרשום את האצבע ממספר קצוות מספר פעמים, תצטרכו פשוט להניח את האצבע המבוקשת פעם אחת במקום מוגדר מראש, והתוכנה תעשה את שלה. באמצעות השיפור המוזכר זמן ההרשמה מתקצר משמעותית לכל אצבע, ואם עד היום זמן הרשמה ל-5 אצבעות היתה לוקחת בממוצע כ-7 דקות, באמצעות הסורק של שיאומי הדבר יימשך כדקה בלבד.

לצד השיפור הנ”ל, לין מציין כי שטח הזיהוי אינו מוגדר עוד מראש לנקודה אחת בלבד על גבי המסך, כך שיחד עם החיישן החדש תוכלו להניח את האצבע היכן שתרצו במסגרת משטח הזיהוי שגודלו 50 על 25 מילימטרים, כשליש מגודלו של ה-Xiaomi Mi 8. בסרטון אותו שחרר לין אנחנו רואים הדגמה של הסורק במציאות, כאשר האדם המדגים מסוגל לפתוח את המכשיר ללא הצורך להסתכל על המסך.

לבסוף, לין מציין שאת הסורק החדש ייתכן ונראה במכשירים הבאים של החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים