גאדג’טיפ: כך תחליפו צלצול בסמסונג גלקסי

הגדרות סמסונג גלקסי צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

יצרניות הסמארטפונים אמנם משקיעות בפיתוח צלצולים עבור הטלפונים שלהן, אלו כבר הפכו מזוהים למדי שכן הם מגיעים כברירת מחדל בטלפונים. אבל אם נמאס לכם לשמוע את Over The Horizon של סמסונג, אנחנו כאן כדי להסביר לכם איך להחליף את צלצול ברירת המחדל בסמסונג גלקסי שלכם.

במכשירי סמסונג גלקסי תוכלו למצוא מגוון צלצולים המגיעים באופן מובנה על גבי המכשיר, מהם תוכלו לבחור את הצלצול הקוסם לכם יותר מכל. כדי להחליף את הצלצול במכשיר, יש לבצע מספר פעולות פשוטות:

  1. היכנסו לאפליקציית ההגדרות במכשיר
  2. אתרו את תפריט ‘צלילים ורטט’ והיכנסו אליו
  3. בחרו באפשרות ‘צלצול’
  4. בחרו מתוך רשימת הצלצולים הקיימת על גבי המכשיר

כל לחיצה על צלצול ברשימה תנגן לכם תחילה את הצלצול כדי שתוכלו להעריך האם זהו הצלצול אותו אתם מעוניינים לבחור, ובמקביל ייקבע זה כצלצול החדש שלכם. זכרו לסמן את הצלצול בו בחרתם לפני שתצאו מתפריטי ההגדרות, כדי לא לקבוע צלצול שאינכם מעוניינים בו ללא כוונה.

הגדרות צלצולים סמסונג גלקסי (צילום מסך)
הגדרות צלצולים סמסונג גלקסי (צילום מסך)

להוסיף צלצולים משלכם

אם לא אהבתם את הצלצולים שהפכה סמסונג לזמינים במכשיר הגלקסי שלכם, תוכלו להוסיף צלצול משלכם לבחירה מתוך השירים הזמינים במכשיר באופן מקומי.

בחירה בתפריט ‘הוסף’ הממוקם בחלק העליון של מסך הגדרת הצלצולים במכשיר תציג בפניכם את ספריית המוסיקה הקיימת על המכשיר (במידה שהעברתם שירים למכשיר מבעוד מועד), מהם תוכלו לבחור ניגון השיר המלא כצלצול החדש שלכם.

במידה ואינכם מעוניינים בניגון השיר המלא מתחילתו עד סופו, תוכלו לבחור בהגדרת קטעים נבחרים בלבד. בסימון אפשרות זו, יתנגן חלק מתוך השיר כצלצול, אך לצערנו לא ניתן להגדיר איזה חלק יתנגן – הבחירה מתבצעת באופן אוטומטי. כך או כך, תוכלו להאזין לצלצול לפני שתחליטו אם לקבוע אותו כצלצול שלכם או לא.

צלילים נוספים

פרט להגדרות הצלצול, תוכלו למצוא בתפריטי ‘צלילים ורטט’ אפשרות להגדרת צלילי התראות והגדרת תבנית הרטט. צלילי ההתראות ניתנים לבחירה מתוך מגוון הקיים מבעוד מועד על גבי מכשיר הסמסונג גלקסי שלכם, כאשר תבנית הרטט תאפשר לכם לבחור כיצד ירטוט המכשיר כאשר תגדירו אותו למצב רטט במקום או בנוסף למצב הצלצול הרגיל.

עוצמות הצלצול והרטט ניתנות אף הן לשינוי דרך הגדרות ‘צלילים ורטט’ במכשיר ותוכלו להגדיר את עוצמת הצלצול או הרטט שתקבלו עבור פעולות שונות, בהן שיחה נכנסת, קבלת התראות, עוצמת שמע של מדיה (סרטים, משחקים וכד’), צלילי מערכת, עוצמת הקול של העוזרת הדיגיטלית ביקסבי (Bixby) ועוד.

שינוי עוצמת צלצול ורטט סמסונג גלקסי (צילומסך)
שינוי עוצמת צלצול ורטט סמסונג גלקסי (צילומסך)

לבסוף, תוכלו לבחור גם באילו מקרים ילוו צלילים את הפעולות השונות שלכם במכשיר, כמו צליל נעילת המסך, צליל הנשמע בעת חיבור המכשיר לחשמל לצורך טעינה, צלילי מקשי החיוג, צלילים הנשמעים בעת הקשה על כל כפתור במקלדת ועוד.

הגדרות צלצולים סמסונג גלקסי (צילום מסך)
הגדרות צלצולים סמסונג גלקסי (צילום מסך)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים