מכשיר ה-LG G8 דלף לרשת, אך בכיר בחברה טוען שההדלפה אינה נכונה

LG G8 (תמונה: 91mobiles)

המון זמן לא יצא לנו לראות תגובה רשמית מצד בכיר בחברה המתייחס להדלפה כזו או אחרת אודות מוצריה, אומנם, נראה כי רצף הזמן בנושא נשבר לאחרונה על ידי ראש תחום התקשורת בחברת LG, אשר הגיב פעמים רבות על ההדלפה האחרונה לגבי דגם ה-LG G8. בהדלפה, המגיעה אלינו מהמדליף המוכר OnLeaks@, ניתן לראות הדמיה של דגם ה-LG G8 במלואו, זאת בנוסף למידותיו.

את הסערה פתח המדליף עם שחרור ההדלפה ב-17 בינואר, כאשר הציג לקהל הרחב את הדלפתו האחרונה אודות הדגם המשוער להיקרא LG G8. במסגרת ההדלפה נוכל לגלות כי מידותיו של המכשיר נפרסות לאורך של 152 מילימטרים, יחד עם רוחב של 72 מילימטרים ועובי של 8.4 מילימטרים. הדגם המוצג בתמונות מגיע עם סורק טביעות אצבע בגבו, מערך צילום כפול בלבד ומגרעת גדולה למדי בחזיתו.

בחלקו התחתון נוכל לזהות את שקע האוזניות, זאת בנוסף לשקע הטעינה, זוג אנטנות ורמקול. מסגרתו נדמית כעשויה אלומיניום, בשעה שהמבנה המלא של המכשיר נראה כעשוי זכוכית. מסכו של הסמארטפון עתיד להגיע בגודל 6.1 אינץ’, ביחס של 19.5 על 9 וברזולוציה משוערת של +QHD. מתחת למכסה המנוע צפויה לרוץ מערכת השבבים Snapdragon 855, כאשר אותה משוערת LG לצייד בזיכרון עבודה על סך 4, 6 או 8 גיגה-בייט.

LG G8 (תמונה: 91mobiles)
LG G8 (תמונה: 91mobiles)

לאחר שהדברים צפו ברשת במשך זמן מה, סיקר האתר Droid Life את ההדלפה הנוגעת למכשיר וסיכם את כותרת הציוץ של הכתבה במילים “…If This is the LG G8, Then Welp”. כתגובה לציוץ המדובר ענה Ken Hong, ראש תחום התקשורת בחברת LG עם שיתוף הציוץ וזריקת הרגעה בצורת המילים “Calm down. It’s only a speculative rendering“.

דקות ספורות לאחר ציוצו הראשוני המוזכר לעיל, הגיב עורך באתר Android Headlines עם השאלה האם ההדלפה אינה אמיתית, וכמענה לשאלה הגיב הונג במילים “Correct, not real“. מיד לאחר מכן הצטרף עורך של אתר טכנולוגיה נוסף לסערה, וציין כי זה הוא מראה נדיר לצפות בבכיר בחברת ענק מתייחס באופן ישיר להדלפות ברשת. הונג אינו לקח הפסקה, וענה גם לעורך הנוסף שהסיבה למענה שלו היא העובדה שזה “מעייף לראות שמועות מדווחות כ”חדשות” ללא תגובה מצידה של LG”.

מספר שעות לאחר המענה האחרון מצידו של הונג, צייץ הבכיר שוב בנוגע לאותה ההדלפה המסוקרת על ידי אתר אחר בתגובה “Um, no“. לאחר מספר תגובות נוספות לנושאים אחרים, ענה הונג ל-OnLeaks על טענתו כי המוצר המוצג בהדלפה הוא מכשיר אחר מבית LG שיוכרז בהמשך או עיצוב ניסיוני של מכשיר ה-LG G8 שנזרק, אך הוא לחלוטין היה אמיתי בנקודה כזו או אחרת, כי כל עיצוב הוא “אמיתי” בנקודה כזו או אחרת (מנקודת המחשבה של המעצב), אך זה הוא לא דבר ששווה להשקיע בו ציוץ.

בתגובה לכך, ביקש OnLeaks מהונג לומר באופן ישיר וברור, כי המוצר המוצג בהדמיה שאותה שחרר לא היה קיים ולא יוכרז או יימכר בהמשך. אך כמענה לבקשתו של סטיב, ענה הונג בהתחמקות נוספת כי “הטענה שאתה מציין ב’הדלפה’ שלך היא אינה נכונה. זה ממש פשוט“. אומנם, התגובה המוזכרת משתמעת לשתי פנים כשהמדליף ציין בציוץ בהדלפתו כי זו היא ההצצה הראשונה שלנו למכשיר הנקרא “Alpha” תחת שם הקוד, וסביר להניח שיוכרז כ-LG G8. עקב כך, ניתן להסיק מתגובתו של הונג שהמכשיר המוצג יכול להיחשף כ-LG G8 Lite או כל שם אחר שעולה על רוחה של החברה.

את כל הסערה שנוצרה בסיפור סיכם עורך באתר Android Police בציוץ כי:

כשאדם יחסי ציבור יוצא מגדרו על מנת לומר שהדמיה של סמארטפון היא “שקרית” באופן גלוי ברשת החברתית, אתה יכול לשער שיש להם מניע נסתר

גם את הציוץ הזה לא השאיר הונג ללא תשובה, ולכך ענה שאין לו מניע נסתר, וכאדם יחסי ציבור, יישור ההדורים אינו נחשב כיוצא מסדר הרגיל.

במידה וזה הוא העיצוב הסופי של דגם ה-LG G8 ובמידה ולא, אנחנו צפויים לפגוש את המכשיר בתערוכת MWC אשר תתפוס מקום בחודש הבא בברצלונה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים