מקסיקו: גיימר מחונן של משחקי מירוץ ניצח נהג מקצועי על המסלול

צילום: f1esports

שוב הודגם כוחו של הסימולטור: גיימר תחרותי המתאמן על סימולטורים ממוחשבים של מירוצים התחרה נגד נהגים מקצועיים ומנוסים – וניצח. המירוצים התקיימו באירוע Race of Champions השנתי במקסיקו, אשר מושך מדי שנה כוכבים בעולם הספורט המוטורי המשתתפים במירוצי פורמולה 1, אינדי 500 ואפילו מירוץ הסיבולת של לה מאן (Le Mans).

אנזו בוניטו (Enzo Bonito) הוא נהג שבילה את אימוניו במחשב בסימולטורים של מירוצים. בסצנת ה-eSports של משחקי המירוץ בוניטו נחשב לנהג מוכשר, וזכה להשתתף ב”פרויקט הצללים” של חברת McLaren – תוכנית לאיתור וטיפוח כוכבי ספורט אלקטרוני בתחום המירוצים. בוניטו השתתף ב-eROC, גרסת ה-eSports של הטורניר, שם הצליח להעפיל למקום הראשון. השנה השתתפו כמה מתחרים מ-eROC בגרסה האמיתית של הטורניר, וכך בוניטו מצא את עצמו על האספלט.

הסימולטור עליו התאמן בוניטו. צילום: f1esports

במהלך אחד המירוצים שהתרחשו באירוע השתתף הנהג המנוסה לוקאס די-גראסי (Lucas Di Grassi) מברזיל, שבעברו התחרה במירוצי פורמולה 1, וכעת נוהג במירוצי Formula E. הוא התחרה מול בוניטו. השניים התחרו על זמנים במסלול פתלתל, באמצעות מכונית זהה מדגם Vuhl 05, ונהג הסימולטורים בוניטו הצליח לנצח בהפרש של חצי שניה.

במירוץ אחר ניצח בוניטו את ריאן האנטר ראי האמריקאי (Ryan Hunter-Reay), נהג מקצועי שבין היתר זכה בשלוש אליפויות של מירוצי אינדי 500. השניים התחרו גם כן במכוניות Vuhl 05. בוניטו לא נשאר חייב, והצליח לנצח גם את הנהג האמריקאי בהפרש של למעלה משניה.

בשל הפסדים של נהגים אחרים בקבוצתו של בוניטו, שהורכבה מנהגי סימולטורים בלבד, התקדמותו נעצרה והקבוצה לא המשיכה את דרכה בטורניר. עם זאת, יכולתו של בוניטו לנצח שני נהגי מירוצים מבוססים ומנוסים מעידים על כשרונו כנהג, כמו גם על הגבול המיטשטש בין סימולטורים מדויקים ותנאי השטח במציאות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים