בגלל באג במשחק: שחקני Switch עושים פחות נזק ב-Fortnite

מסתבר ששחקנים על מכשירים איטיים יותר, כמו קונסולת ה-Switch של נינטנדו או מחשבים אישיים חלשים, יכולים במקרים מסוימים לגרום לפחות נזק בשדה הקרב של Fortnite. במילים אחרות, לשחקנים עם מכשיר מהיר יותר (כמו PlayStation 4 או מחשב מהיר) יש יתרון מובהק במשחק.

בניסוי של צוות Digital Foundry התברר כי מי שמשחק על קצב רענון תמונה גבוה יותר (60 תמונות בשניה ומעלה) מסוגל לירות מהר יותר, בהפרש של 5.2% ממי שמשחק על קצב רענון תמונה נמוך יותר (30 תמונות בשניה). היות ושחקני ה-Switch יכולים לשחק אך ורק ב-30 תמונות לשניה, יש להם חיסרון במהלך הקרב. שחקנים בעלי מכשיר מהיר יותר יכולים פשוט לירות בקצב גבוה יותר ולגרום ליותר נזק.

ככל הנראה, הסיבה לבעיה נעוצה באופן בו המנוע עובד. Fortnite משתמש במנוע Unreal Engine 4. לפי ההשערה הרווחת, כל כדור שנורה מהרובה שלכם מסונכרן לתמונה חדשה שמגיעה למסך. במקרים בהם קצב הירי גבוה מדי, המכשיר שלכם לא יאפשר לכם לירות יותר מכדור אחד לתמונה, ויכריח את המשחק להמתין לציור התמונה הבאה. לכן, אם יש לכם מכשיר חזק שמסוגל להציג יותר תמונות בשניה, כלי הנשק המהירים יותר יוכלו לנצל זאת.

אם יורים כדור בודד, הדבר אינו ניכר לעין. לעומת זאת, אם השחקן יורה כדורים רבים ברצף, על ידי רובה מהיר, ההשהיות בין הכדורים מצטברות. בסופו של דבר נוצר הפרש ניכר בין הנזק שגורם שחקן עם מכשיר חזק, לבין שחקן עם מכשיר איטי יותר. Epic הודיעה כי החברה מודעת לבעיה, ותתקן אותה באחד העדכונים הבאים למשחק. בינתיים, שחקני מחשב שמשחקים על 30 תמונות בשניה יכולים לנסות ולהוריד את אפשרויות הגרפיקה על מנת לשחק מהר יותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים