אינטל משיקה את RealSense T265: מצלמת תלת ממד לרחפנים ורובוטים

מצלמת RealSense T265 (מקור אינטל) מצלמת RealSense T265 (מקור אינטל)

חברת אינטל (intel) הכריזה על RealSense T265, דגם חדש וזעיר בסדרת מצלמות ה-RealSense של החברה המאפשרות להתקנים המחוברים אליהם, דוגמת רובוטים או רחפנים, להתמצא ולהבין את הסביבה באמצעות מגוון רחב של חיישנים מובנים. המצלמה פותחה במרכז הפיתוח של אינטל בחיפה.

מצלמת ה-T265 החדשה מופעלת על ידי שבב VPU (ר”ת vision processing unit) מדגם Movidius Myriad 2 המאפשר למצלמה לעבד את המידע הוויזואלי אותו היא מקבלת על מנת לעקוב אחרי מיקום המצלמה וההתקן אליו היא מחוברת במרחב באמצעות טכנולוגיית V-SLAM (ר”ת visual inertial odometry simultaneous localization and mapping) הייחודית של אינטל.

ה-T265 מגיעה עם 6 דרגות חופש 6DoF (ר”ת Six degrees of freedom) להתמצאות במרחב, זוג מצלמות בעלות עדשות “עין דג” (fish eye) עם טווח “ראיה” של 163±5°מעלות כשהיא מיועדת להיות קטנה וקלת משקל עם מידות של 108x25x13 מ”מ ומשקל של 55 גרם על מנת להתאים לכל אב-טיפוס אליו תחובר עם צריכה נמוכה של 1.5W.

מצלמת ה-RealSense T265 זמינה להזמנה מוקדמת היום במחיר של 199 דולר עם תחילת המשלוחים ב-28 לפברואר.

מצלמת RealSense T265 (מקור אינטל)
מצלמת RealSense T265 (מקור אינטל)

תחום מצלמות ה-RealSense הפך להיות דבר חיוני בעבור כלל המוצרים החכמים האוטונומיים היום שצריכים יכולת התמצאות במרחב על מנת לבצע את עבודתם גם כאשר אין להם יכולת מיקום מבוססת GPS, לדוגמה, במבנים סגורים ה-T265 החדשה של אינטל מהווה פתרון זול וזעיר בעבור מפתחים המעוניינים לשלב יכולות אלו במכשירים שלהם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים