גאדג’טיפ: כך תירשמו לחשבון סמסונג לגיבוי הגלקסי שלכם

חשבון סמסונג (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) חשבון סמסונג (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

מכשירים מבוססי מערכת ההפעלה אנדרואיד, כדוגמת מכשירי הגלקסי של סמסונג, נהנים מאפשרויות גיבוי אוטומטיות כבר בהזנת חשבון הגוגל במכשיר. מאחר שישנו צורך בחשבון מסוג זה על מנת להוריד אפליקציות מחנות Google Play, יש לכל אחד ממשתמשי אנדרואיד חשבון מסוג זה, גם אם לא היה ברשותכם חשבון ג’ימייל טרם עת.

יצרניות סמארטפונים רבות בוחרות לספק לנו אפשרות הרשמה נוספת לחשבון תחת המטריה שלהן, וסמסונג לא שונה בכך. דרך מכשירי הגלקסי של החברה תוכלו, בנוסף לחשבון הגוגל, ליצור גם חשבון סמסונג ייעודי לצורכי גיבוי. במקרים רבים אין צורך בשני חשבונות לצורכי גיבוי, אך סמסונג מציעה מספר אפשרויות שעשויות לתרום למשתמשיה, כך שהרשמה לחשבון גיבוי נוסף אינה דבר מיותר.

יצירת חשבון סמסונג מאפשרת ביצוע ממצה יותר של גיבוי המכשירים שלכם, כך שבמעבר בין מכשירי סמסונג, במידה ורכשתם מכשיר חדש, לדוגמה, תוכלו למשוך את הגיבוי מהענן של סמסונג כך שכל אנשי הקשר, לוג השיחות והודעות ה-SMS, ההגדרות שלכם במכשיר, האפליקציות ופריסתן על מסך הבית, המסמכים והמוסיקה שלכם, כולם יהיו זמינים. לצורך זה מספקת סמסונג 15GB של אחסון בחינם בענן, מספיק בשביל רוב צרכי הגיבוי, אם כי עבור קבצי מוסיקה או תמונות שתגבו כנראה ידרשו מעבר לתכנית בתשלום (דולר בחודש ל-50GB ו-3 דולר ל-200GB).

פרט לגיבוי הנתונים הסטנדרטי, מאפשרת סמסונג הרשמה נפרדת תחת תפריטי Samsung Cloud במכשיר, לצורך גיבוי גלריית התמונות לענן וגיבוי קבצים לענן דרך Samsung Cloud Drive. הבחירה בגיבוי תמונות נוחה, שכן היא מחוברת באופן ישיר לגלריית התמונות במכשיר, אולם שימוש באפליקציית Google Photos המגיעה באופן מובנה עם מכשירי הסמסונג גלקסי גם כן, תאפשר לכם לגבות את התמונות והסרטונים שצילמתם ללא תשלום, תחת מספר מגבלות: תמונות יכווצו לגודל של 16MP, סרטונים לאיכות של 1080P.

נוסף על כל אלו, ניתן להשתמש בחשבון הסמסונג גם במכשירים נוספים, כמו הטלוויזיה החכמה של החברה, הדורשת חיבור לחשבון זה לצורך הורדת אפליקציות לטלוויזיה.

איך ליצור חשבון סמסונג?

יצירת חשבון סמסונג פשוטה למדי ויכולה להתבצע במספר צעדים דרך מכשיר הגלקסי שלכם:

  1. היכנסו לאפליקציית ההגדרות במכשיר
  2. אתרו את תפריט ‘ענן וחשבונות’ והיכנסו אליו
  3. לחצו על תפריט ‘Samsung Cloud’
  4. לחצו על כפתור ‘צור חשבון’
צעדים להגדרת חשבון סמסונג (צילום מסך)
צעדים להגדרת חשבון סמסונג (צילום מסך)

לאחר שתיצרו את חשבון המשתמש עם כתובת מייל או טלפון וסיסמה, תידרשו לאשר את החשבון דרך הודעה שתגיע אליכם במייל (או בהודעה לטלפון). רק לאחר האישור ניתן להתחיל להשתמש בחשבון הסמסונג.

איך להגדיר גיבויים בחשבון סמסונג?

סמסונג פיצלה את אפשרויות הגיבוי לחשבון הסמסונג במכשיר, כך שחלק מהן תוכלו למצוא תחת תפריט Samsung Cloud תחת ‘ענן וחשבונות’ באפליקציית ההגדרות במכשיר וחלק תחת תפריט ‘גיבוי ושחזור’ תחת ‘ענן וחשבונות’.

בתפריט Samsung Cloud תוכלו למצוא את ההגדרות הכלליות לשירות יחד עם אפשרות הפעלה לגיבוי התמונות מהגלריה שלכם לענן של סמסונג.

בתפריט ‘גיבוי ושחזור’ תוכלו למצוא את הגדרות הגיבוי ושחזור הנתונים גם לחשבון הסמסונג שיצרתם וגם לחשבון הגוגל שלכם. דרך תפריט ‘גיבוי נתונים’ בחשבון Samsung Account תוכלו לבחור אילו פריטים לגבות ודרך תפריט ‘שחזור נתונים’ תוכלו לשחזר נתונים שגיביתם לענן.

תפריטי גיבוי חשבון סמסונג (צילום מסך)
תפריטי גיבוי חשבון סמסונג (צילום מסך)

חשוב לציין כי גיבוי ספציפי של הודעות בתוך אפליקציות צד שלישי, כדוגמת וואטסאפ, לא נכללת בגיבוי ההודעות. ההודעות שיגובו הינן רק הודעות ה-SMS שמופיעות באפליקציות ההודעות המובנית של סמסונג.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים